    From: Jacek <n...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: TV n, złodzieje?
    Date: Fri, 20 Apr 2012 09:44:08 +0200

    Minął mi okres tak zwanej "promocji" i nagle podskoczyły mi prawie
    dwukrotnie rachunki za TV n.
    Wiem, że mogłem 3 miesiące temu złożyć wypowiedzenie i zrobić nową
    "promocję" np. na żonę, ale nie zrobiłem. Na domiar złego zepsuł mi się
    tuner i wymieniłem na inny z większym dyskiem a teraz okazuje się, że
    przy takiej wymianie liczą sobie 12 miesięcy kiedy nie wolno wypowiadać
    umowy.
    Czy takie praktyki są dopuszczalne? Czy nie zainteresować tym np.
    rzecznika konsumentów? Czy siedzieć cicho i bulić, bo się nie doczytało
    drobnego druczku a pan w punkcie nie był łaskaw poinformować o roku
    przywiązania do "n"-ki?
    Jacek