    From: "sg" <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: TPSA i NOM
    Date: Thu, 23 Oct 2003 23:54:23 +0200

    Dostałem pismo od firmy windykacyjnej (tyle się tego namnożyło) w sprawie
    faktury za prefix 1044.Pytanie:Umowę o świadczenie usług telekomunikacyjnych
    zawierałem z TPSA a nie z NOM.Dlaczego mam dochodzić czy faktura jest
    zapłacona czy nie skoro telefon działa i nie dostałem żadnych monitów z TPSA
    w sprawie uregulowania zaległości.Co mnie oobchodzi,że TPSA nie może lub nie
    chce sie dogadać z TPSA w sprawie faktur?.Czy to że jakaś firma
    (NOM,PlusGsm,Era czy też firma telefoniczna z Nowej Zelandii przysyła mi
    rachunek zobowiązuje mnie do płacenia tylko dlatego iż mam telefon
    stacjonarny TPSA?.Czy w tym porąbanym kraju tylko idioci mają coś do
    powiedzenia?.Czy w tym kraju jest jakieś prawo?!!!.Nie neguję konieczności
    zapłacenia rachunku(ów) ale chyba bezczelność biurokracji przechodzi
    wszelkie granice!!.Co mam robić ?.