  • 21. Data: 2007-06-21 20:14:44
    Temat: Re: Z jakiego art. złożyć pozew aby zakończyć windykację nienależnej kwoty?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    szomiz napisał(a):

    >> A po co ich uprzedzałeś?
    >
    > Bo wtedy sa mniej namolni ;-)

    Ale może by coś palnęli...

  • 22. Data: 2007-06-21 21:12:07
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    wiadomości news:mq2rk4-ctr.ln1@ncc1701.lechistan.com...
    > szomiz napisał(a):
    >
    >>> A po co ich uprzedzałeś?
    >>
    >> Bo wtedy sa mniej namolni ;-)
    >
    > Ale może by coś palnęli...

    Nie sadze. Oni jada ze skryptu. Przeciez to ludzie z lapanki...

    sz.

  • 23. Data: 2007-06-22 11:38:30
    Od: "pinkdotR" <w...@r...-znosze-man.poznan-spamu-.pl>

    wiadomości news:07eqk4-jvq.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > A po co ich uprzedzałeś?

    Wydawało mi się, że jest to konieczne, abym potem mógł użyć tego nagrania w
    ewentualnej sprawie. Może nie mam aktualnej wiedzy na ten temat, w każdym
    razie nie przeszkadzało mi to, że konsultantka wie o nagrywaniu, nawet
    zależało mi na tym, aby wiedzieli, że przygotowuję się do ewentualnej sprawy
    i nie dam się dalej nękać żądaniami zapłaty czegoś, co jest nienależne.

    pinkdotR

  • 24. Data: 2007-06-22 13:03:38
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    pinkdotR napisał(a):

    > Wydawało mi się, że jest to konieczne, abym potem mógł użyć tego
    > nagrania w ewentualnej sprawie.

    Mniej oglądaj tanich, amerykańskich filmów ;)

  • 25. Data: 2007-06-25 18:17:46
    Od: "pinkdotR" <wronski_nie_@rose_znosze_.man._spamu_poznan.pl>

    wiadomości news:9utsk4-3fu.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > Mniej oglądaj tanich, amerykańskich filmów ;)

    Jeśli już oglądam amerykańskie, to właśnie głównie tanie (oczywiście relatywnie
    w stosunku do mainstreamu hollywoodzkiego, bo offowe kino amerykańskie miewa
    budżety takie, jak nasze komercyjne) ;-)

    pinkdotR