  • 11. Data: 2007-06-12 15:51:29
    Temat: Re: [TPSA] Z jakiego art. złożyć pozew aby zakończyć windykację nienależnej kwoty?
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    pinkdotR napisał(a):
    > czy czasem samo wysłanie pisma z żądaniem zapłaty nie jest "wszczęciem
    > mediacji"

    nie jest

    KG

  • 12. Data: 2007-06-12 16:41:29
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    Użytkownik "pinkdotR" <w...@r...-znosze-man.poznan-spamu-.pl>
    napisał w wiadomości news:f4meff$52t$1@news2.ipartners.pl...

    > reklamowałem, przekazała sprawę do windykatora Intrum Justitia i zdążyła

    Eeee, te misie... Jak widze te nazwe zastanawiam sie kto, komu i ile
    zaplacil, zeby molestowali niepoprawnych klientow.

    Przeciez oni obsluguja firmy z taka iloscia klientow, ze ci z problemami sa
    zjawiskiem przewidywalnym statystycznie, wiec outsorcing - z definicji - nie
    ma sensu.

    > TPSA najpierw sama wysyłała mi wezwania do zapłaty, potem skorzystała z
    > firmy Pactor, której też składałem wyjaśnienia a obecnie w posiadaniu
    > rzekomego długu (za 3 miesiące niedziałania telefonu) znajduje się firma
    > EOS KSI Polska. Ta ostatnia była wyjątkowo uporczywa i (chyba) dała sobie
    > ze mną spokój dopiero po dwukrotnym pisemnym żądaniu z mojej strony,
    > skardze do GIODO na naruszenie ustawy o ochronie danych osobowych i
    > rozmowie telefonicznej, którą nagrałem informując ich o tym.

    Ciekawe, czy maja jakis algorytm w przydzielaniu spraw. Sie wlasnie
    zastaniawiam, czy nie ma tak, ze z premedytacja sprzedaja duzy kawalek do
    jednych a maly do drugich (ja tak mialem). I czy w razie zalatwienia "na
    odczepnego" malego kawalka, nie okazuje sie, ze dla duzego zostal przerwany
    bieg przedawnienia...

    -- --- -- --- -- ---
    sz. & Draco - byrnenski pies pasterski
    http://szomiz.republika.pl/dod/draco/

  • 13. Data: 2007-06-12 16:59:39
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    pinkdotR wrote:
    > Użytkownik "Angie" <j...@o...eu> napisał w wiadomości

    > Czy faktycznie się przedawniło, skoro firmy windykacyjne wykazują
    > cały czas aktywność? Przeczytałem, że jest coś takiego, jak
    > przerwanie biegu przedawnienia, patrz np. tu:
    > http://animatek.w.interia.pl/przerwanie.html oraz tu:
    > http://pl.wikipedia.org/wiki/Przedawnienie_(prawo_cy
    wilne) i nie wiem
    > czy czasem samo wysłanie pisma z żądaniem zapłaty nie jest
    > "wszczęciem mediacji" które stanowi jeden z warunków przerwania biegu
    > przedawnienia. Przy okazji - co to jest "powołanie się na zarzut
    > potrącenia"?

    przedawnienie przerwie bieg gdy wierzycie wykaże chęć dyskusji o spłacie
    długu (bodajże)

  • 14. Data: 2007-06-12 21:39:39
    Od: "rezist.com" <r...@s...us>

    Uwaga... mozna sie smiac!

    http://icic.pl/prook/

    Polecam szczegolnie dwa ostatnie!

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 15. Data: 2007-06-13 00:49:47
    Od: "pinkdotR" <wronski_nie_@rose_znosze_.man._spamu_poznan.pl>

    Użytkownik "rezist.com" <r...@s...us> napisał w wiadomości
    > Uwaga... mozna sie smiac!
    >
    > http://icic.pl/prook/
    >
    > Polecam szczegolnie dwa ostatnie!

    Pierwszy, drugi i czwarty wzór znam z mojej sprawy. Po tym ostatnim zarzuciłem
    im grożenie mi podjęciem działań wykraczających poza granice prawa.

    Ciekawostka - mnie też miał odwiedzać niejaki Marcin Wróbel - chyba jeszcze EOS
    nie opracował losowego generowania tego fragmentu tekstu albo trafiliśmy na ten
    sam wynik generatora :-)

    pinkdotR

  • 16. Data: 2007-06-13 12:40:29
    Od: "Liwiusz" <l...@p...onet.pl>

    > Na podstawie jakiego artykułu mogę złożyć pozew przeciw TPSA i co zrobić, aby
    > nie został on oddalony z powodu pozwania niewłaściwej strony? Czy uczepić się

    Widzę, że dyskusja się rozwinęła, ale nikt nie podał odpowiedzi:

    art. 189 k.p.c.
    Powód może żądać ustalenia przez sąd istnienia lub nieistnienia stosunku
    prawnego lub prawa, gdy ma w tym interes prawny.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 17. Data: 2007-06-21 08:29:25
    Od: m...@g...com

    On 13 Cze, 02:49, "pinkdotR"
    <wronski_nie_@rose_znosze_.man._spamu_poznan.pl> wrote:
    > Użytkownik "rezist.com" <r...@s...us> napisał w
    wiadomościnews:f4n3ra$pcs$1@sparrow.axelspringer.com
    .pl...

    tez dostalem te smieszne pisemka straszace geriatrykow emerytow... :)

    > Pierwszy, drugi i czwarty wzór znam z mojej sprawy. Po tym ostatnim zarzuciłem
    > im grożenie mi podjęciem działań wykraczających poza granice prawa.

    wyslales im jakies pisemko? masz moze wzor albo podstawe prawna? z
    checia sie z nimi jeszcze pobawie ;)

> [...]
    > nie opracował losowego generowania tego fragmentu tekstu albo trafiliśmy na ten

    u mnie tez pan Wróbel chce wpasc porobic mi zdjecia, ciekawe kiedy
    przyjdzie.... ;))

    pzdr
    matr

  • 18. Data: 2007-06-21 12:17:20
    Od: "pinkdotR" <w...@r...-znosze-man.poznan-spamu-.pl>

    Użytkownik <m...@g...com> napisał w wiadomości
    s.com...

    > wyslales im jakies pisemko? masz moze wzor albo podstawe prawna? z
    > checia sie z nimi jeszcze pobawie ;)

    Wysłałem im maila z wyjaśnieniami całej sprawy ale jeszcze przed otrzymaniem
    pisma z zapowiedzią wizyty u mnie p. Wróbla. Oni pisali tylko listy zwykłe
    więc ja też się nie wysilałem na polecony a ograniczyłem się do maila, gdyż
    szkoda mi było drzew na papier potrzebny do wydrukowania całej historii
    korespondencji z TPSA. Gdy dostałem zapowiedź wizyty w celu fotografowania
    mojego majątku złożyłem skargę do GIODO zaczynając ją od formułki:

    "Na podstawie art. 12, pkt 2) ustawy z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych
    osobowych (Dz. U. z 1997 r., Nr 133, poz. 883) zgłaszam skargę na naruszenie
    przez EOS KSI Polska Sp. z o.o., Aleje Jerozolimskie 123 A, 02-017 Warszawa
    przepisów tejże ustawy."

    Potem wyjaśniłem, że naruszenie polega na nadużywaniu mojego adresu do
    wysyłania zapowiedzi niezgodnych z prawem działań (nie szukałem podstawy -
    oparłem się na mojej laickiej wiedzy, że wpuścić mam obowiązek policjanta z
    nakazem z prokuratury lub w nagłej sprawie wyjątkowo bez takiego nakazu oraz
    komornika z wyrokiem z klauzulą wykonalności, nikogo więcej), braku
    odniesienia się do moich wyjaśnień, kontynuowania wysyłania na mój adres
    wezwań do zapłaty zamiast skierowania sprawy do sądu w sytuacji, gdy dług
    jest przeze mnie kwestionowany a moje stanowisko wyczerpująco opisane.
    Skargę też posłałem tylko mailem nie potwierdzając jej później listem z
    podpisem (z braku czasu i ochoty do drukowania ton załączników) i nie
    wnosząc stosownej opłaty, wobec czego nie była rozpatrywana. Chodziło mi tu
    bardziej o dodatkową formę nacisku na windykatora i podkreślenia, że nie
    uzyskają ode mnie niczego bez wyroku sądowego.

    Jeszcze później zadzwoniłem do EOSa nagrywając rozmowę po stosownym
    uprzedzeniu i powtórzyłem całe swoje stanowisko i zażądałem zapoznania się z
    wysłanymi do nich wyjaśnieniami uzyskując zapowiedź zaprzestania kierowania
    do mnie pism - od kilku miesięcy nic nowego od nich nie otrzymałem.

    pozdrowionka

    pinkdotR

  • 19. Data: 2007-06-21 14:22:54
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    pinkdotR napisał(a):

    > Jeszcze później zadzwoniłem do EOSa nagrywając rozmowę po stosownym
    > uprzedzeniu

    A po co ich uprzedzałeś?

  • 20. Data: 2007-06-21 14:53:42
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>