  • 1. Data: 2007-06-11 19:42:08
    Temat: Alimenty
    Od: "gb" <b...@g...pl>

    Czy Panstwo moze wiecie na jakich zasadach wylicza sie alimenty i ile moga
    one wynosic i gdzie szukac informacji paza google na ten temat.

  • 2. Data: 2007-06-11 20:29:38
    Temat: Re: Alimenty
    Od: "jacobs" <andrzej@no_spam_marzyciel.pl>

    > Czy Panstwo moze wiecie na jakich zasadach wylicza sie alimenty i ile
    > moga one wynosic i gdzie szukac informacji paza google na ten temat.

    Poza googlami możesz poszukać jeszcze na altavista.com, yahoo.com itp. nawet
    na onecie
    jest wyszukiwarka choć wątpliwej jakości.

    Kodeks Rodzinny i opiekuńczy, zapoznaj się z nim, bedziesz wiedział.

    J.

  • 3. Data: 2007-06-12 09:14:35
    Od: ER <e...@p...onet.pl>

    Nie jestem prawnikiem ale postaram Ci sie pare słów napisać.
    Wysokość alimentów ustalana jest przez Sąd na podstawie 2 czynników:
    1. uzasadnione potrzeby dziecka,
    2. "wydolność" finansowa pozwanego.
    Szczególnym przypadkiem jest dziecko chore wymagające stałej opieki i
    leczenia.

    W przypadku alimentów na matke dziecka musi zostać udowodnione, że nie
    ma mozliwości sama sie utrzymać.

    PS. Jeśli się mylę proszę sprostować.

    Robert Latala, MD
    mailto:er2002@##poczta.onet.pl
    502 43 46 44 #gg145720

  • 4. Data: 2007-06-14 17:31:46
    Od: "Teddy" <t...@N...pl>

    Użytkownik "gb" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Czy Panstwo moze wiecie na jakich zasadach wylicza sie alimenty i ile moga
    > one wynosic i gdzie szukac informacji paza google na ten temat.
    Kaprys sedziego* jego wiek* wspolczynnik humoru. Jak oni to licza nie wie
    nikt.