  • 1. Data: 2007-06-11 17:46:17
    Temat: Wyjazd za granicę samochodem.
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    Witam !
    Czy mogę poruszać się samochodem zarejestrowanym na żonę po krajach Unii
    Europejskiej bez dodatkowych formalności (wyjazd do Czech)? Czy muszę się
    zarejestrować jako współwłaściciel lub muszę uzyskać od żony pełnomocnictwo?
    Jak rozwiązać najprościej ten problem?
    Pozdrawiam !
    WOJO

  • 2. Data: 2007-06-11 17:58:48
    Temat: Re: Wyjazd za granicę samochodem.
    Od: Kuba <k...@n...pl>

    WOJO napisał(a):
> [...]
    > Europejskiej bez dodatkowych formalności (wyjazd do Czech)? Czy muszę się
    > zarejestrować jako współwłaściciel lub muszę uzyskać od żony

    Możesz. Wsiadasz i jedziesz jak na drugą ulicę,
    Czechy to prawie nie "zagranica" :)
    Szerokiej drogi!

    --
    oo0O0oo00oo.................oo0O0oo00Ooo
    ID: 7JLTTMQN ---------------------------

  • 3. Data: 2007-06-11 19:17:56
    Od: JK <n...@D...o2.pl>

    WOJO napisał(a):
> [...]
    > Europejskiej bez dodatkowych formalności (wyjazd do Czech)? Czy muszę się
    > zarejestrować jako współwłaściciel lub muszę uzyskać od żony
    W teorii powinieneś mieć być poświadczoną przez PZM zgodę
    (http://www.pzmtravel.com.pl/index.php?id_strony=132
    8), ale w praktyce w
    UE nikt chyba tego nie sprawdza.

    J.K.