eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo[TPSA] Z jakiego art. złożyć pozew aby zakończyć windykację nienależnej kwoty? › Re: Z jakiego art. złożyć pozew aby zakończyć windykację nienależnej kwoty?
    From: "pinkdotR" <w...@r...-znosze-man.poznan-spamu-.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Z jakiego art. złożyć pozew aby zakończyć windykację nienależnej
    kwoty?
    Date: Thu, 21 Jun 2007 14:17:20 +0200

    Użytkownik <m...@g...com> napisał w wiadomości
    news:1182414565.679244.209990@g4g2000hsf.googlegroup
    s.com...

    > wyslales im jakies pisemko? masz moze wzor albo podstawe prawna? z
    > checia sie z nimi jeszcze pobawie ;)

    Wysłałem im maila z wyjaśnieniami całej sprawy ale jeszcze przed otrzymaniem
    pisma z zapowiedzią wizyty u mnie p. Wróbla. Oni pisali tylko listy zwykłe
    więc ja też się nie wysilałem na polecony a ograniczyłem się do maila, gdyż
    szkoda mi było drzew na papier potrzebny do wydrukowania całej historii
    korespondencji z TPSA. Gdy dostałem zapowiedź wizyty w celu fotografowania
    mojego majątku złożyłem skargę do GIODO zaczynając ją od formułki:

    "Na podstawie art. 12, pkt 2) ustawy z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych
    osobowych (Dz. U. z 1997 r., Nr 133, poz. 883) zgłaszam skargę na naruszenie
    przez EOS KSI Polska Sp. z o.o., Aleje Jerozolimskie 123 A, 02-017 Warszawa
    przepisów tejże ustawy."

    Potem wyjaśniłem, że naruszenie polega na nadużywaniu mojego adresu do
    wysyłania zapowiedzi niezgodnych z prawem działań (nie szukałem podstawy -
    oparłem się na mojej laickiej wiedzy, że wpuścić mam obowiązek policjanta z
    nakazem z prokuratury lub w nagłej sprawie wyjątkowo bez takiego nakazu oraz
    komornika z wyrokiem z klauzulą wykonalności, nikogo więcej), braku
    odniesienia się do moich wyjaśnień, kontynuowania wysyłania na mój adres
    wezwań do zapłaty zamiast skierowania sprawy do sądu w sytuacji, gdy dług
    jest przeze mnie kwestionowany a moje stanowisko wyczerpująco opisane.
    Skargę też posłałem tylko mailem nie potwierdzając jej później listem z
    podpisem (z braku czasu i ochoty do drukowania ton załączników) i nie
    wnosząc stosownej opłaty, wobec czego nie była rozpatrywana. Chodziło mi tu
    bardziej o dodatkową formę nacisku na windykatora i podkreślenia, że nie
    uzyskają ode mnie niczego bez wyroku sądowego.

    Jeszcze później zadzwoniłem do EOSa nagrywając rozmowę po stosownym
    uprzedzeniu i powtórzyłem całe swoje stanowisko i zażądałem zapoznania się z
    wysłanymi do nich wyjaśnieniami uzyskując zapowiedź zaprzestania kierowania
    do mnie pism - od kilku miesięcy nic nowego od nich nie otrzymałem.

    pozdrowionka

    pinkdotR