  • 1. Data: 2005-12-20 00:50:49
    Temat: [temat recently wałkowany] Polkomtel
    Od: Kudłaciątko <c...@j...hosta.pisze.pl>

    Witam,

    Problem przedstawię syntetycznie:

    - dodanie do cennika Plusa dodatkowych opłat, których wcześniej nie było
    - zerwanie przeze mnie umowy z winy leżącej po stronie Polkomtel SA za
    zmianę regulaminu opłat
    - mimo że mam podpisane i podstęplowane przez pracownika salonu PlusGSM
    pismo że zerwałem umowę, przez kilka miesięcy nadal otrzymywałem
    rachunki za telefon, którego już nie mam!
    - nielegalna sprzedaż moich danych firmie windykacyjnej
    - usiłowanie wymuszenia na mnie zapłacenia rachunków wystawionych już po
    zerwaniu umowy
    - kwestionowanie stanu faktycznego: Plus twierdził że ja umowy nie zerwałem
    - moje wielokrotne reklamacje - zwasze odpowiedź negatywna, mimo że
    załączałem kopię dokumentu potwierdzającego zerwanie umowy
    - jak już od 4 czy 5 miesięcy prychodziły rachunki za nieistniejącą już
    umowę telekomunikacyjną, pracownicy plusa zadzwonili do mnie i
    powiedzieli że w związku z tym że nie płacę, zrywają ze mną umowę z
    mojej winy i że mam im zapłacić za rachunki i karę umowną!!!
    - firma windykacyjna straszy mnie kryminałem, odwiedzinami "windykatorów
    terenowych", że będą śledzić każdy mój ruch, że przyślą detektywa.

    I moje pytania:
    Jak się obronić przed bzdurnymi roszczeniami? Wysyłałem KILKUKROTNIE do
    obu firm kopię wypowiedzenia umowy, a mimo to dalej chcą żebym im
    zapłacił za f-ry za abonament wystawione już po rozwiązaniu umowy!

    Pozdrawiam!

  • 2. Data: 2005-12-20 03:19:31
    Temat: Re: [temat recently wałkowany] Polkomtel
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Kudłaciątko wrote:

> [...]
    > obu firm kopię wypowiedzenia umowy, a mimo to dalej chcą żebym im
    > zapłacił za f-ry za abonament wystawione już po rozwiązaniu umowy!

    Olewać do czasu rozprawy sądowej.

  • 3. Data: 2005-12-20 05:18:52
    Od: "Jacek Smorzewski" <s...@b...pl>

    > Olewać do czasu rozprawy sądowej.

    Zglosic na Policje próbę wyłudzenia? Zdaje sie przestepstwo z art 286?

    --
    pzdr smoq

  • 4. Data: 2005-12-20 13:48:58
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    witek napisał(a):
    > Olewać do czasu rozprawy sądowej.

    tylko w razie takiego wyboru odbierać pisma z sądu i pamiętać o terminach

    KG