  • 1. Data: 2003-10-16 08:44:40
    Temat: nie moge odwołać się od decyzji rzeczoznawcy (reklamacji) ? zlozyc kolejnej reklamacji po gwarancji ?
    Od: "Lucas" <m...@s...pl>

    Witam

    bardzo mnie dzis taka informacja zdziwila - chcialem zlozyc odwolanie od
    decyzji o reklamacji bo kazdego - nawet w sklepie mi mowia ze to raczej
    bledna interpretacja usterki i powinni wymienic...,a tu mi mowia ze nie ma
    odwolania tylko kolejna
    reklamacja..a ze akurat teraz juz jest po gwarancji to nie moga jej
    przyjac....

    mogą tak ???????????
    chodzi ogolnie o buty pilkarskie

    z gory dzieki za odp