  • 1. Data: 2004-04-27 13:54:30
    Temat: TP S.A. VAT na internet a wypowiedzenie umowy
    Od: alex747<a...@o...pl>

    Od 1 maja zmienia się stawka VAT, a więc cena Neostrady ulegnie
    zmianie.
    W regulaminie świadczenia usług TP (chyba par. 35) stoi, że abonent
    może wypowiedzieć świadczenie usług w przyapdku zmiany regulaminu
    lub cennika.
    W moim przypadku byłoby to korzystne, bo mam umowę na czas
    określony 12 mieś. z ceną 199 zł. Obecnie sprzedają Neo po 149 zł.
    Dzwoniłem do Telekomuny ale oni sami nie wiedzą (sic!), czy mogą
    zastosować par. 35 regulaminu.

    Czy wiecie coś na ten temat?

    Pozdrawiam,
    a'lex

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2004-04-27 14:04:40
    Temat: Re: TP S.A. VAT na internet a wypowiedzenie umowy
    Od: Jarek Skórski <j...@w...pl>

    Użytkownik "alex747" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > określony 12 mieś. z ceną 199 zł. Obecnie sprzedają Neo po 149 zł.
    > Dzwoniłem do Telekomuny ale oni sami nie wiedzą (sic!), czy mogą

    tak , zmienia się vat a nie cena usługi

  • 3. Data: 2004-04-27 22:01:35
    Od: poreba <d...@p...com>

    Jarek Skórski <j...@w...pl> niebacznie popelnil

    > tak , zmienia się vat a nie cena usługi
    Jeżeli nie zmienia się cena usługi to znaczy
    ze płacić będą tyle samo?
    Sugerujesz, że składniki kosztowe, zysk, podatki i opłaty,
    dywidendy...
    wpływające na wysokość ceny za usługę
    nie wpływają na cenę usługi?
    To lepsze niż ekonomia socjalizmu... ;)))

    --
    pozdro
    poreba