  • 1. Data: 2004-04-27 13:53:56
    Temat: rozdzielność majątkowa / spółka jawna
    Od: Kalispera<k...@o...pl>

    Witam,
    mam pytanie do zorientowanych...:)
    istnieje spółka jawna (2 właścicieli), spółka ma długi.
    Pytanie brzmi: czy jeden ze wspólników może przeprowadzić ze swoją
    żoną rozdzielność majątkową i nie poinformować o tym wspólnika?
    chodzi mi o jakieś regulacje prawne na ten temat...
    bo chyba jeden z moich szefów zrobił coś takiego...i chyba będzie
    jatka :(

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2004-04-29 08:44:47
    Temat: Re: rozdzielność majątkowa / spółka jawna
    Od: "Deni" <d...@w...pl>

    Użytkownik "Kalispera" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    > żoną rozdzielność majątkową i nie poinformować o tym wspólnika?
    > chodzi mi o jakieś regulacje prawne na ten temat...

    Moze przeprowadzic rozsdzielnosc majatkowa bez wiedzy wspolnika,
    ale jesli spolka ma juz dlugi to czynnosc ta moze zostac bardzo latwo
    podwazona, jako czynnosc wykonana by uniknac splacania dlugow.

    Pozdrawiam
    Deni