  • 1. Data: 2004-04-27 13:54:20
    Temat: list polecony
    Od: Karolina<n...@t...pl>

    Zastanawiam sie jakie są konsekwencje odmowy przyjecia listu
    poleconego. Ja wlaśnie tak zrobilam gdy listonosz zawiadomił mnie,
    ze taki list do mnie przyszdł ( przypuszczam, ze byl to list w sprawie
    nie zapłaconego przeze mnie mandatu karnego ). Interesuje mnie co
    z tym listem bedzie dalej i czy moja odmowa przyjęcia przesylki
    poleconej jest jednoznaczna z moja nieobecnością w trakcie
    dostarczania listu.

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2004-04-27 14:01:29
    Temat: Re: list polecony
    Od: "Falkenstein" <No_priv@Just_pub.pl>

    Karolina wrote:
> [...]
    > z tym listem bedzie dalej i czy moja odmowa przyjęcia przesylki
    > poleconej jest jednoznaczna z moja nieobecnością w trakcie

    Twoja odmowa przyjęcia przesyłki jest jednoznaczna z jej prawidłowym
    doręczeniem. Odmawiając przyjęcia zyskujesz tylko tyle, że nie wiesz co było
    w liście.

    --
    Falkenstein
    Oderint dum metuant

  • 3. Data: 2004-04-27 20:35:22
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <c6lomc$lr0$1@fargo.cgs.pl>, Karolina wrote:
> [...]
    > z tym listem bedzie dalej i czy moja odmowa przyjęcia przesylki
    > poleconej jest jednoznaczna z moja nieobecnością w trakcie

    Jak byłaś nieobecna, to jak mogłaś odmówić?

    Renata

  • 4. Data: 2004-04-27 20:47:19
    Od: "Nixe" <n...@i...peel>

    Renata Gołębiowska pisze:

    > Jak byłaś nieobecna, to jak mogłaś odmówić?

    Pewnie jej chodziło o to, czy_konsekwencje_takiej odmowy będą identyczne, jak
    w przypadku nieobecności.

    --
    PozdrawiaM

  • 5. Data: 2004-04-28 06:43:18
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <c6mgtp$188o$1@news.mm.pl>, Nixe wrote:

    > Pewnie jej chodziło o to, czy_konsekwencje_takiej odmowy będą identyczne, jak
    > w przypadku nieobecności.

    Jak jej chodziło, to mogła napisać lub później poprawić.
    Ty tak z powołania adwokatujesz słabszym, czy po prostu już zawsze
    będę cię widzieć po moich postach?

    Renata

  • 6. Data: 2004-04-28 08:45:36
    Od: "Nixe" <n...@i...peel>

    Renata Gołębiowska pisze:

    > Jak jej chodziło, to mogła napisać lub później poprawić.

    Po co, jeśli większość zrozumiała, o co chodzi w tym skrócie myślowym?

    > Ty tak z powołania adwokatujesz słabszym, czy po prostu już zawsze
    > będę cię widzieć po moich postach?

    Jedno nie wyklucza drugiego :-P

    --
    PozdrawiaM

  • 7. Data: 2004-04-29 07:58:45
    Od: " 666" <j...@i...pl>

    No i po co odmawiać, zamiast grzecznie poprosić doręczyciela o zostawienie
    awiza w skrzynce?
    JaC