    From: "studio7" <s...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: TIR na osiedlu
    Date: Wed, 28 Jul 2004 13:34:37 +0200

    Witam,
    kochani mam do Was prośbę, czy moglibyście poradzić co zrobić z 24-ro
    tonowcem parkującym na tyłach mojego domu, na osiedlu domków
    jednorodzinnych. Dzwoniłam do straży miejskiej na policję i do urzedu
    miasta, wszyscy zgodnie twierdzą, że nie ma on prawa, absolutnie żadnego
    parkować tam tego molocha, kierowali przeciw niemu juz wiele wniosków do
    sądu grodzkiego ze względu na skargi innych mieszkańców.
    Dzisiaj straż była u niego dwa razy i zero reakcji, śmieje się wszystkim w
    twarz i stoi dalej. Wykończy mnie nerwowo, o 3 nad ranem rozpala tego
    potwora a ja zrywam sie i patrzę w którym miejscu wali się na mnie sufit,
    proszę podpowiedzcie kto może jeszcze prócz sądu, straży i policji coś
    zdziałać.

    Pozdrawiam

    Magda