    From: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: TIR na osiedlu
    Date: Wed, 28 Jul 2004 19:23:44 +0200

    > kochani mam do Was prośbę, czy moglibyście poradzić co zrobić z 24-ro
    > tonowcem parkującym na tyłach mojego domu, na osiedlu domków
    > jednorodzinnych. Dzwoniłam do straży miejskiej na policję i do urzedu
    > miasta, wszyscy zgodnie twierdzą, że nie ma on prawa, absolutnie
    > żadnego parkować tam tego molocha, kierowali przeciw niemu juz wiele
    > wniosków do sądu grodzkiego ze względu na skargi innych mieszkańców.
    > Dzisiaj straż była u niego dwa razy i zero reakcji, śmieje się
    > wszystkim w twarz i stoi dalej. Wykończy mnie nerwowo, o 3 nad ranem
> [...]

    Kup za 500zł Malucha lub inne tanie auto i zacznij parkować w tym miejscu.
    Tego z pewnością Ci nie zabroni, a jak uszkodzi samochód to do sądu go o
    celowe uszkodzenie auta i odszkodowanie. Przypuszczam, że kilku sąsiadów
    jest w stanie świadczyć przeciwko niemu.

    Z pewnością kilka innych pomysłów można by było wymyślić, ale trzeba by było
    znać dokłądny plan sytuacyjny tego osiedla domków.
    Można np. (jeżeli jest to odcinek prostej, uczęszczanej drogi) wnieść
    podanie do urzędu miasta o postawienie zapór, słupków lub tzw. spowalniaczy
    w formie wysepek raz z jednej, a raz z drugiej strony ulicy, które należy
    omijać samochodem osobowym. Jako powód można podać, że jest to niebezpieczny
    odcinek drogi, gdzie często wjeżdżają ciężarówki stwarzając zagrożenie.
    Ponad to możesz opisać prawdę.

    Tylko musi być jedna wścipska osoba, która to pociągnie. Zbierze podpisy
    wszystkich mieszkańców, a następnie złoży to w UM.
    Nie pomoże - pisz następne pismo do wyższych instancji.

    --
    Jacek "Plumpi"
    p...@w...pl