  • 1. Data: 2023-12-13 20:26:40
    Temat: Szyba w radowozie
    Od: Shrek <...@w...pl>

    I kulsony co chciały wmówić winę przypadkowemu kierowcy:

    https://www.rmf24.pl/regiony/poznan/news-byly-naczel
    nik-drogowki-i-byli-policjanci-skazani,nId,7207194#c
    rp_state=1

    Policjanci co kombinowali już byli (co się stało nie wiemy?) komndant -
    były komendant ale dalej policjant.

    Znów pismaki miały rację. BTW - szybę wycelnili na niecałe sześć stów.
    Nieźle - zjebać sobie "karierę" dla dwóch stówek na twarz -
    zawszemialemlebdointeresow(chlopakizbarakow).jpeg:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 2. Data: 2023-12-13 20:47:55
    Temat: Re: Szyba w radowozie
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Shrek napisał(a) :
> [...]
    > były komendant ale dalej policjant.
    >
    > Znów pismaki miały rację. BTW - szybę wycelnili na niecałe sześć stów.

    Ba, wręcz niewiele ponad 500 (523,71zł).

    "Jest to naprawdę trudne do zrozumienia czym się tutaj kierowali
    oskarżeni podejmując tak szeroko zakrojone działania, poczynając od
    fałszowania dokumentów, poprzez upozorowanie zdarzenia, wreszcie
    nieujawnienia pomimo posiadanej wiedzy tego, że dochodzi do
    nieprawidłowości, do tworzenia fałszywych dowodów - powiedziała sędzia"

    Czym kierowali? Rutyną. Zawsze się udawało - powiedziałem ja,
    Jarząbek Wacław, trener II klasy.

    Zbyszek
    PGP key: 0xDCEF4E65

  • 3. Data: 2023-12-14 10:00:07
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 13 Dec 2023 20:26:40 +0100, Shrek napisał(a):

    > https://www.rmf24.pl/regiony/poznan/news-byly-naczel
    nik-drogowki-i-byli-policjanci-skazani,nId,7207194#c
    rp_state=1

    Z nudów zajrzałem do archiwum, żeby przypomnieć sobie, co pisał o sprawie
    grupowy mędrzec:

    "Toi tylko opinia kilku oszołomów, że ja kogokolwiek wybielam. Ja
    po prostu staram się racjonalizować publikowane rewelacje i pokazywać,
    że czasem "rewelacje" wynikają z nieznajomości realiów u dziennikarzy."

    https://groups.google.com/g/pl.soc.prawo/c/YiHjEbVQU
    _M/m/mBQ7Goj4AgAJ

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: gtracz64[NA]gmail.com

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 4. Data: 2023-12-14 11:22:08
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 13 Dec 2023 20:26:40 +0100, Shrek wrote:
> [...]
    > były komendant ale dalej policjant.
    >
    > Znów pismaki miały rację. BTW - szybę wycelnili na niecałe sześć stów.

    A sprawdziłes ile naprawde kosztuje?
    Szyby ogólnie niedrogie, ale jak z dodatkowymi ficzerami czy
    oryginalne - to drogie ..

    > Nieźle - zjebać sobie "karierę" dla dwóch stówek na twarz -
    > zawszemialemlebdointeresow(chlopakizbarakow).jpeg:P

    a) mógł komendant w koszta wliczyc, ale nie chciał,
    b) nie było twarzy, ktora by chciała zapłacic,
    c) ale przecież mogło sie udać ... ile razy sie udało?

    J.

  • 5. Data: 2023-12-14 14:41:50
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 14.12.2023 o 11:22, J.F pisze:
> [...]
    > b) nie było twarzy, ktora by chciała zapłacic,
    > c) ale przecież mogło sie udać ... ile razy sie udało?

    Nawet gdyby taki fakt zaistniał, to za co miał być mandat?
    Szukali takiego bez chlapacza i znaleźli?

    Robert

  • 6. Data: 2023-12-14 16:04:56
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > Nawet gdyby taki fakt zaistniał, to za co miał być mandat?
    > Szukali takiego bez chlapacza i znaleźli?

    Chcieli pewnie z jego OC naprawić.

    --
    (~) Robert Tomasik

  • 7. Data: 2023-12-14 17:31:58
    Od: Shrek <...@w...pl>

> [...]
    rp_state=1

    > A sprawdziłes ile naprawde kosztuje?
    > Szyby ogólnie niedrogie, ale jak z dodatkowymi ficzerami czy

    Ostatnio zapłaciłem 800.

    > a) mógł komendant w koszta wliczyc, ale nie chciał,
    > b) nie było twarzy, ktora by chciała zapłacic,

    No i wygrali karalność za niecałe 200PLN na twarz.

    > c) ale przecież mogło sie udać ... ile razy sie udało?

    I tu jest kulson pogrzebany.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 8. Data: 2023-12-14 17:52:02
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    > Chcieli pewnie z jego OC naprawić.

    Ale za co mandat?

    Robert

  • 9. Data: 2023-12-14 19:19:44
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 14 Dec 2023 17:52:02 +0100, Robert Wańkowski wrote:

    > Ale za co mandat?

    mandat podstawą do bezproblemowego wypłacenia odszkodowania.

    Ale pewnie mu usiłowali wręczyc za niewystarczające zabezpieczenie
    ładunku, to sie wk*, bo żwiru nie przewoził.

    J.

  • 10. Data: 2023-12-14 19:23:46
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 14 Dec 2023 17:31:58 +0100, Shrek wrote:
    nik-drogowki-i-byli-policjanci-skazani,nId,7207194#c
    rp_state=1

    > Ostatnio zapłaciłem 800.

    Ja miałem ogrzewaną, ale w BMW to chyba nie ma.
    Teraz mam z czujnikiem opadów, nie wiem jak zrobione, ale to chyba
    drozsze?
    Kamerka jakas przyklejona, czy inny czujnik optyczny?

    A nie wiadomo, czy tak oryginalna szyba moze się sama zmienic w
    nieoryginalną :-)

    > No i wygrali karalność za niecałe 200PLN na twarz.

    Ale jak jeden odmówił płacenia, to byłoby z 500 na twarz.
    A reszta to chyba za późniejsze pomaganie koledze/kolegom ...

    > I tu jest kulson pogrzebany.

    J.