  • 11. Data: 2023-12-14 20:05:38
    Temat: Re: Szyba w radowozie
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 14.12.2023 o 19:23, J.F pisze:

    > Ja miałem ogrzewaną, ale w BMW to chyba nie ma.
    > Teraz mam z czujnikiem opadów, nie wiem jak zrobione, ale to chyba
    > drozsze?
    > Kamerka jakas przyklejona, czy inny czujnik optyczny?

    Coś przyczepione do szyby - nie wiem - czymś się różnią bo przy wycenie
    pytał, ale IMHO sam czujnik należy do samochodu nie szyby.

    > Ale jak jeden odmówił płacenia, to byłoby z 500 na twarz.
    > A reszta to chyba za późniejsze pomaganie koledze/kolegom ...

    Finalnie mają karalność za 200PLN na twarz. I argument że przecież
    policja by czegoś takiego nie zrobiła poszedł się jebać. Zresztą na
    każdy argument "policja by tak nie postąpiła to niemożliwe i bez sensu"
    wychyla się za węgła granatnikow i krzyczy "rozdupcam!". Policja ma
    niestety wiarygodność... ujemną.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 12. Data: 2023-12-14 21:27:06
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 14.12.2023 o 19:19, J.F pisze:
    > Ale pewnie mu usiłowali wręczyc za niewystarczające zabezpieczenie
    > ładunku, to sie wk*, bo żwiru nie przewoził.

    Pomysł z ładunkiem byłby niezły, jakby gość faktycznie jakieś kamienie
    wiózł.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 13. Data: 2023-12-14 21:44:07
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Pomysł z ładunkiem byłby niezły, jakby gość faktycznie jakieś kamienie
    > wiózł.

    Chyba po kulsońsku dobry... Był chujowy bo było to przestęsptwo.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!