    From: "news.tpi.pl" <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Szukam pomocy w sprawie SĄD i KOMPUTER
    Date: Wed, 10 Apr 2002 01:01:00 +0200

    Użytkownik "Xena d. Bazyl" <t...@t...iinf.polsl.gliwice.pl> napisał w
    wiadomości news:a7qpik$ff2$5@news.tpi.pl...

    > Użytkownik "maclom" <m...@k...net.pl> napisał w wiadomości
    > systemu na....
    [ciach]
    > Zastanawiam się czy już słać na pl.rec.hum.najlepsze czy poczekać aż
    > napiszesz co Ci wyszło z tego dochodzenia. Swoją drogą ja bym nie wpadła
    > na takie usprawiedliwienie wypływu gotówki z kasy, ale cóż, ja
    > komputerowiec jestem...
    > pozdrawiam dalej turlając się ze śmiechu
    > Tatiana

    To nie narób sobie siniaków przy tym turlaniu Tatiana. Kilka lat temu
    pracowałem w sklepie i program źle korygował stany magazynowe po
    remanentach. Sprawdzaliśmy to w kilkanaście osób. To że laski kradły, to
    inna sprawa, ale na błędach programu było ponad 10 tyś. PLN na remanent,
    więc ... turlaj się dalej komputerowcu.

    Pozdrawiam
    Macieju