  • 1. Data: 2021-08-13 19:57:42
    Temat: Koscielnie
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Mala prasowka:

    1.
    https://www.onet.pl/informacje/onetwiadomosci/ziobro
    -chcial-delegalizacji-reformowanego-kosciola-katolic
    kiego-sad-zdecydowal/phqfk7w,79cfc278
    Ziobro chcial zdelegalizowac Kosciół.
    Nie katolicki, widac pedalski jakis :-)

    No ale skoro to Kosciol, ktory promuje wartosci rodzinne, to dotacje
    mu sie nalezą

    2.
    https://www.onet.pl/informacje/onetwiadomosci/kara-d
    la-ks-dariusza-oko-ksiadz-z-niemiec-zalewany-wiadomo
    sciami-z-polski/vf7s38d,79cfc278
    Nie rozumiem o co chodzi. Ksiadz ksiedzu oko wykole ?

    "Opublikowany w czasopiśmie "Thelogisches" artykuł, za który został
    ukarany ks. Oko to jeden z rozdziałów jego książki "Lawendowa mafia".
    Opisuje w niej przypadki wykorzystywania kleryków przez
    homoseksualnych duchownych.

    W efekcie ks. Oko ma zapłacić 4,8 tys. euro grzywny lub odbyć 120 dni
    aresztu. Polski duchowny planuje odwołać się od wyroku"

    Ksieza-pedaly zle, ale pisac zle o nich to jeszcze gorzej?
    A moze homo-ksieza to dobrze? Wsrod niemieckiego kleru.

    3.
    https://www.onet.pl/informacje/onetwroclaw/walbrzych
    -obrazil-uczucia-religijne-bo-byl-w-kosciele-w-czapc
    e/plf6ngf,79cfc278
    w czapce do kosciola ... i jest sprawa.

    J.

  • 2. Data: 2021-08-14 08:39:48
    Temat: Re: Koscielnie
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Taki kleryk to ile ma lat? Pełnoletni?

    -----

  • 3. Data: 2021-08-15 23:37:43
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 14 Aug 2021 08:39:48 +0200, ąćęłńóśźż wrote:
    > Taki kleryk to ile ma lat? Pełnoletni?

    Z reguly tak.

  • 4. Data: 2021-08-16 13:01:45
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    No zobacz.
    Może trzeba podnieść granicę pełnoletności?

    -----

  • 5. Data: 2021-08-16 17:22:05
    Od: Grzegorz Tomczyk <g...@N...wp.pl>

    W dniu 14.08.2021 o 08:39, ąćęłńóśźż pisze:
    > Taki kleryk to ile ma lat? Pełnoletni?

    Matura wymagana.

    http://seminarium.radom.pl/?p=5143

    Grzegorz Tomczyk

  • 6. Data: 2021-08-16 17:29:25
    Od: rAzor <j...@o...es>

    Grzegorz Tomczyk pisze:

    > Matura wymagana.
    Nie matura a chęć szczera zrobi z niego dupcyngiela
    --
    Z lewactwem się nie dyskutuje. Lewactwu pluje się w kaprawy ryj. Prawdą!

  • 7. Data: 2021-08-17 10:49:32
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    No to ja nie za bardzo rozumiem o co chodzi.
    Badamy, co dwóch dorosłych wykształconych ludzi robi w łóżku?

    -----

  • 8. Data: 2021-08-17 13:44:03
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 17 Aug 2021 10:49:32 +0200, ąćęłńóśźż wrote:
    > No to ja nie za bardzo rozumiem o co chodzi.
    > Badamy, co dwóch dorosłych wykształconych ludzi robi w łóżku?

    Ksiedzu katolickiemu nie wypada.

    Tylko o ile rozumiem - ks. Oko sie to nie spodobalo, napisal stosowny
    artykul, gdzie obsmarowal homoseksualizm w KK, i polaczyl z pedofilia,
    na tyle mocno, ze az sie niemieckiemu ksiedzu nie spodobalo.

    Niemiecki ksiadz taki tolerancyjny dla bliznich, czy sam homo?

    https://dorzeczy.pl/opinie/194971/ks-oko-o-homoseksu
    alnych-klikach-w-kosciele.html

    Taa ... to sa homoseksualne kliki w Watykanie, czy nie ma/dobrze
    ukryte?
    Bo o pedofilne, to chyba pytac nie wolno :-)

    J.

  • 9. Data: 2021-08-17 19:17:26
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Kliki homoseksualne są wszędzie, w tym w Polsce.

    -----