  • 1. Data: 2002-12-03 11:32:44
    Temat: Szkolenie a dzien wolny
    Od: "Krzys" <krzys(cut)@poczta.fm>

    Zastanawiam sie nad pewnym faktem:
    Wyjazdowe szkolenie przeprowadzone na koszt firmy w dniu wolnym od pracy
    (sobota). W zwiazku z tym pytanie.
    W liscie obecnosci mam wpisana delegacje, czy przysluguje mi za dzien
    szkolenia (sobota) dzien wolny do odbioru w innym terminie? Czy sa tego
    jakies podstawy prawne?
    Krzys

  • 2. Data: 2002-12-04 10:09:11
    Temat: Odp: Szkolenie a dzien wolny
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Krzys <krzys(cut)@poczta.fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:asi10f$ebl$...@n...tpi.pl...
> [...]
    > W liscie obecnosci mam wpisana delegacje, czy przysluguje mi za dzien
    > szkolenia (sobota) dzien wolny do odbioru w innym terminie? Czy sa tego

    sa i jest tego sporo !a tak w ogole to jesli regulamin pracy w danym
    zakladzie reguluje tego typu wyjazdy inaczej niz kodeks to przepisy nie maja
    tu zastosowania. Poniewaz kazdy powinien podpisac oswiadczenie ze zapoznał
    sie z regulaminem pracy i wynagradzania

    można to rozliczyć jako delegację, godz.nadliczbowe, a i równiez dzień wolny

    Sandra