  • 1. Data: 2003-07-06 12:27:08
    Temat: Szafa energetyczna i odszkodowanie?
    Od: "lens" <m...@g...pl>

    kupilem dzialke i na moim terenie stoi szafa energetyczna chyba do
    oswietlenia ulicznego. czy moge domagac sie odszkodowanaia od energetyki za
    'uzyczenie' gruntu i ile? szafa stoi juz kilkanascie dobrych lat ale dopiero
    teraz zaczyna mi przeszkadzac...

    moze ktos juz przerabial to z energetyka?

    Maciej

  • 2. Data: 2003-07-06 19:04:11
    Temat: Re: Szafa energetyczna i odszkodowanie?
    Od: "Stefan Stamblewski" <s...@i...pl>

    Zobacz czy przypadkowo z przedmiotowej rozdzielnii nie jest także oświetlona
    twoja posesja. Bo np. jak dokonają likwidacji to zapanują ciemności i wtedy
    dopiero będziesz zadowolony.
    SS

  • 3. Data: 2003-07-07 06:49:21
    Od: "Andrzej i B." <andrzejibeata@"nospam"tlen.pl>

    l...
> [...]
    za
    > 'uzyczenie' gruntu i ile? szafa stoi juz kilkanascie dobrych lat ale

    Przecież kupiłeś z szafą ;))) to za co odszkodowanie (nie poniosłeś straty,
    nie weszli na twój grunt a w momencie twojego zakupu mieli jakiś układ z
    właścicielem).
    A poważnie to trzeba by sprawdzić jaką umowę zawarli z poprzednim
    właścicielem i czy jakoś tego nie uregulowali.
    Pozdrowienia Andrzej

  • 4. Data: 2003-07-07 17:56:52
    Od: "lens" <m...@g...pl>

    nie ma zadnej umowy, szafa dotyczy swiatla na ulicy - nie jest mi potrzebne.
    i co teraz?

    Maciek

  • 5. Data: 2003-07-07 20:34:29
    Od: "Jarosław Matejczuk" <j...@j...net>

    generalnie to jak się ostatnio dowiedziałe, są szanse na
    uzyskanie od gestora szafy wynagrodzenia,
    dotyczy to dziarzawy terenu pod te szafę,
    na normalnych zasadach,
    poza tym mozna cos tam wysądzić za ileś lat wstecz ale pewnie nie więcej
    niz 3 lata chociaz powodowie wnoszą czasami nawet o
    dziesiątki lat wstecz,
    no i po dobroci to oni nie płacą, potrzeba wniesienia sprawy do sądu
    a wtedu biegli maja moc roboty z ustalaniem czynszów

    no i proces tak na 3 lata a potem II instancja,

    to takie donosy z sądu w duzym mieście,
    jeżeli sprawa dotyczy małej powierzchni to
    lepiej domagac się przestawienia,

    sa tez tacy, którzy próbuja rozbierać takie budowle,
    w końcu to na twoim gruncie i może byc twoje -
    ale to nie prawda bo to jest część zakładu według KC,

    pzdr,
    JarekM