  • 1. Data: 2003-07-06 12:15:28
    Temat: Dziedziczenie wkładu miekszaniowego.
    Od: x...@p...onet.pl

    Witam.

    Sprawa wyglada tak. Zmarla osoba X jedynym jej spadkobierca jest jej syn Y.
    Chodzi glownie o mieszkanie zamieszkiwane na prawach lokatorskich. Glownym
    lokatorem byla zmarla X a syn Y jest tam zameldowany. Mieszkanie to Y moze
    dostac przez odziedziczenie wkladu mieszkaniowego.
    Wiem ze trzeba zlozyc wniosek do sadu o stwierdzenie nabycia spadku przez Y.
    Mam teraz pytanie czy we wniosku nalezy pisac o tym mieszkaniu i dac jako
    zalacznik przydzial tego mieszkania? Czy moze trzeba po prostu o tym wspomniec
    juz na samej sprawie?

    Wielkie dzieki za odpowiedzi to sprawa mojego kuzyna a nie stac go na
    prawnika, wiec musze mu sam ten wniosek przygotowac.

    ~~~~~~~~
    Xlawok

  • 2. Data: 2003-07-07 20:36:23
    Temat: Re: Dziedziczenie wkładu miekszaniowego.
    Od: "Jarosław Matejczuk" <j...@j...net>

    Użytkownik <x...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Wielkie dzieki za odpowiedzi to sprawa mojego kuzyna a nie stac go na
    > prawnika, wiec musze mu sam ten wniosek przygotowac.

    no tak łatwo nie będzie, a jeszcze i wycena lokalu potrzebna będzie do
    tego celu,
    niestety nic za darmo, taki los,

    pzdr,
    JarekM