  • 1. Data: 2006-04-01 08:56:11
    Temat: Syjonisci (PiS) i masoni (PO) razem
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    Roman Giertych ma racje, jak twierdzi, ze PO i PiS sa w koalicji, co
    pokazuje forsowana wspolna reforma podatkowa. Ja juz wczesniej twierdzilem,
    ze partia czysto syjonistyczna PiS (Kaczynscy utrzymuja najwiecej kontaktow
    ze swiatowym zydostwem), i partia czysto masonska (Olechowskiego kontakty z
    Bilderberg Club), chca wyprowadzic kolejny raz Polakow w pole. Dotychczasowe
    powyborcze manewry PO i PiS ukazaly nam wspolna strategie zydomasonerii
    opanowania polskiej sceny politycznej. Po nieciekawej sytuacji powyborczej
    zydostwa w Polsce, swiatowe zydostwo opracowalo nowa strategie, polegajaca
    na wykreowaniu dwuch niby przeciwstawnych partii politycznych w Polsce i
    stworzeniu wrazenie wsrod Polakow, ze nie ma innej alternatywy dla nich, jak
    opowiedziec sie za jedna z tych partii. Tak wiec sondazami zmusza sie nas na
    glosowanie w najblizszych wyborach tylko na PO i PiS, bo wszelkie inne
    partie i tak maja znikome szanse na wejscie do parlamentu. Nie dawno w
    programie Forum u Zydowki Gawryluk przedstawiciel PO kategorycznie
    zaprzeczal, ze PO bedzie za rozwiazaniem sejmu, a dzisiej dowiadujemy sie,
    ze niby na zamowienie Tuska PO bedzie glosowac za rozwiazaniem sejmu. Ot
    typowo talmudyczna zagrywka. Polacy nie dajmy sie kolejny raz oglupic i w
    przyspieszonych wyborach odrzucmy kategorycznie monoteistyczna, zydomasonska
    i antypolska POPiS. Tak samo jest z SLD zydowskimi PD i SdPl.

    boukun

  • 2. Data: 2006-04-01 09:36:04
    Temat: Re: Syjonisci (PiS) i masoni (PO) razem
    Od: "quasi-biolog" <q...@N...gazeta.pl>

    boukun <b...@n...pl> napisał(a):

    (...)

    hehe - calkiem niezle, na tle innych prima-aprilisowych zartow...

    Ja za to polecam niniejsza stronke:
    [ http://www.polonica.net/ListaZydow_zmienione-nazwisk
    a.htm ].
    W niej najzabawniejsze jest to, ze tworcy wszystko to pisza calkiem serio...

    pzdr
    q-b

  • 3. Data: 2006-04-01 10:53:05
    Od: "Lookasik" <l...@p...o2.pl>

    Użytkownik "quasi-biolog" <q...@N...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:e0lhi4$pe6$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    a.htm ].
    > W niej najzabawniejsze jest to, ze tworcy wszystko to pisza calkiem

    skad sie biora takie barany ???

    pozdrawiam

  • 4. Data: 2006-04-01 11:09:10
    Od: "quasi-biolog" <q...@N...gazeta.pl>

    Lookasik <l...@p...o2.pl> napisał(a):

    > skad sie biora takie barany ???

    Takie: [ http://www.youtube.com/watch?v=WyxEdbyswKA ]?

    Tu masz to wyjasnione:
    [ http://en.wikipedia.org/wiki/Conspiracy_theory ].

    pozdrawiam
    quasi-biolog

  • 5. Data: 2006-04-01 14:46:47
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Świat wstrzymał oddech bo osoba znana jako *Lookasik* wypowiedziała te
    słowa:

    > skad sie biora takie barany ???

    Wyobraź sobie, że Bokun ma jeszcze brata. Nie chcę, broń Boże,
    twierdzić, że coś to oznacza... ;-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    ||| JID:o...@j...org |||

  • 6. Data: 2006-04-01 15:48:36
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    Użytkownik "Lookasik" <l...@p...o2.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "quasi-biolog" <q...@N...gazeta.pl> napisał w
    > wiadomości news:e0lhi4$pe6$1@inews.gazeta.pl...

    > skad sie biora takie barany ???
    >

    > pozdrawiam

    Baranow to jest 99 procent na swiecie. A reszta to indywidualisci.

    boukun

  • 7. Data: 2006-04-01 16:57:14
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Lookasik wrote:

    > skad sie biora takie barany ???

    "Puknął" jakiś desperat owieczkę a po paru miesiącach na świat wyszedł
    mały boukunek - ot i cała tajemnica tego barana.

    Mnie natomiast dziwi co innego - po co go karmicie?

  • 8. Data: 2006-04-01 17:56:58
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <h.redhunter@[BEZ TEGO)poczta.fm>

    > Wyobraź sobie, że Bokun ma jeszcze brata.

    Bliźniaka?:)

    HaNkA

  • 9. Data: 2006-04-01 19:15:34
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    Użytkownik "HaNkA ReDhUnTeR" <h.redhunter@[BEZ TEGO)poczta.fm> napisał w
    wiadomości news:e0melj$2j9$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Użytkownik "Olgierd" <n...@n...problem> napisał w wiadomości

    > Bliźniaka?:)
    >
    > HaNkA

    Tak, mozesz go posluchac
    http://interwencja.interia.pl/wczoraj/news?inf=72621
    6

    Kliknij odtworz Reportaz.

    boukun

  • 10. Data: 2006-04-01 20:25:17
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    Dostalem drugi list w tej kwestii na priva:

    boukun napisał(a):
> [...]
    > zydomasonska
    > i antypolska POPiS. Tak samo jest z SLD zydowskimi PD i SdPl.

    Wiesz,
    cos w tym jest.
    Kiedys u Lisa Kaczynski powiedzial ze on taki program prezentuje tylko poto
    zeby wlasnie takie partie jak LPR i SO nie przejely wladzy.
    Ze to tylko taka taktyczna zagrywka.
    Ale z drugiej strony ta nagonka medialna jest chyba autentyczna i dobrze
    swiadczy o PiS.
    Nie wiem co o tym do konca myslec.
    Chcialbym zebys nie mial racji.
    Ziemianin_pl