  • 1. Data: 2006-03-31 21:15:44
    Temat: art.279 par. 1 kk.
    Od: miras<d...@o...pl>

    włamałem sie i zwinołem auto..... :) co mi grozi po przyznaniu sie do winny ??
    bedac na warunkowym :( ale z innego paragrafu ( kodeks drogowy-potracenie )
    prosze o pilna odpowiedz . pozdro

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2006-03-31 21:29:23
    Temat: Re: art.279 par. 1 kk.
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    miras [###d...@o...pl.###] napisał:
> [...]
    > winny ?? bedac na warunkowym :( ale z innego paragrafu ( kodeks
    > drogowy-potracenie ) prosze o pilna odpowiedz . pozdro

    Na pewno mniej, niż w wypadku, gdy się nie przyznasz i Ci to
    udowodnią. Jeśli nie byłeś karany za przestępstwa umyślne, to
    podejrzewam wyrok w rodzaju 1-2 lata pozbawienia wolności w
    zawieszeniu plus jakaś tam grzywna.