  • 1. Data: 2006-03-31 21:45:58
    Temat: prawo do ponownego przeprowadzenia odbuckji?
    Od: "Tomek" <b...@g...pl>

    Witam,

    ostatnio mialem sprawe w sadzie, jakis czas temu moj piesl pogryzl mojego
    kolege i wytoczyl mi sprawe...

    w odpisie z prokuratury otrzymalem pismo ze poszkodowany ma czesciowa
    amputacje palca, ku mojemu zdziwieniu, sedzia odczytal wszystko to co w
    odpisie, ale zamiast czesciowej amputacji palca przeczytal zlamanie palca
    prawej reki...

    poprosilem wysoki sad o ponowne powolanie bieglego..., i co? sad
    powiedzial... ze szkoda czasu oraz pieniedzy,

    chcialbym zapytac czy sad ma prawo odrzucic moja prosbe? przeciez jestes
    obywatelem wolnego Panstwa wiec chyba to ja place za to ?

    Pozdrawiam i czekam na odpowiedz.

    Tomek

  • 2. Data: 2006-04-01 01:08:53
    Temat: Re: prawo do ponownego przeprowadzenia odbuckji?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Tomek [###b...@g...pl.###] napisał:

    Zanim powołacie biegłego, to ja bym skonfrontował Twój odpis z opinią
    w aktach sprawy. Jeśli są rozbieżności, to nie tyle trzeba powołać
    nowego biegłego, co ustalić z czego wynikają i jaka była pierwotna i
    pewnie prawidłowa treść opinii.

  • 3. Data: 2006-04-01 20:50:39
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Tomek" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    >
    > jakis czas temu moj piesl pogryzl mojego
    > kolege i wytoczyl mi sprawe...

    Intresujący ten pies. Nie dość że bezczelnie pogryzł człowieka, to jeszcze
    napisał pozew i złożył go skutecznie do sądu. Co ciekawsze, sąd przyjął
    pozew złożony przez zwierzę.
    Rozumiem, że te zmiany w procedurze do wynik działania oberprokuratora
    Ziobera?

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 4. Data: 2006-04-01 23:47:51
    Od: "Tomek" <b...@g...pl>

    Użytkownik "SQLwysyn" <s...@s...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > --
    > SQLwysyn
    > "If the First Amendment will protect a scumbag like me, it will protect

    Witam,

    ale ty glu*** jestes.. ehh
    ciao:*

    dzieki wszystkim za odpowiedz.
    tomek

  • 5. Data: 2006-04-02 05:38:42
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    > Witam,
    >
    > ale ty glu*** jestes.. ehh

    Nie ja jestem głupi, tylko ty nie potrafisz poprawnie konstruowac w
    polszczyznie zdan podrzednie złożonych.
    I jeszcze pyskujesz. Ale to typowe u ignorantów.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt