  • 31. Data: 2019-08-01 17:40:06
    Temat: Re: Swiry
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Jakby peło zaoferowało pińcet to nie byłoby czasem inaczej?

    Nie bardzo rozumiem pytanie. Jeśli chodzi ci o to, że ludzie
    przehandlowali swoje państwo ze 500PLN, to jest to temat mocno
    odbiegający od tematyki grupy. Natomiast w tematyce jest to, że mamy
    państwo z tektury (i co za tym idzie całą otoczkę "prawa") i obecnie
    bardziej niż 5 lat temu.

    > Ale to nie mój e-mail :) Jesteś ogólnie świadom, że mozna korzystać z
    > serwisów też poza własnym kołchozem? :)

    Prawdę mówiąc, to większość chyba filtruje po adresach. No a jak po
    vpnie jesteś to wypingam adres vpna.

    Dobra - już wiem. Byłem widziałem. Wybieram UE:P

    --
    Shrek

  • 32. Data: 2019-08-04 02:08:55
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-08-01, Shrek <...@w...pl> wrote:

> [...]
    > odbiegający od tematyki grupy. Natomiast w tematyce jest to, że mamy
    > państwo z tektury (i co za tym idzie całą otoczkę "prawa") i obecnie

    Chodzi o to, że jeśli państwo jest tekturowe istotą swoich obywateli,
    lub szerzej, jakiś uwarunkowań społeczno-geo-ekomo-etc (krajowych). to,
    kto rządzi powinno być niejako wtórne. A jakby PO zaoferowało te 500+ i
    wygrało wybory, tp jednak pewnie aż tak tekturowe by nie było, co obala
    tezę "krajowości". Innymi slowy, rzecz sprowadza się do zmanipulowania
    obywateli przez własciwą grupę. Tyle tylko, że mamy tu dylemat, czy ta
    właściwa grupa powinna używac takich narzędzi. No i kolejne, tym razem
    już poboczne pytanie, czy taki system na pewno jest moralnie lepszy od
    rządów zdziebko bardziej autorytatywnych :)

    --
    Marcin

  • 33. Data: 2019-08-04 02:12:00
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 04.08.2019 o 02:08, Marcin Debil pisze:
> [...]
    > już poboczne pytanie, czy taki system na pewno jest moralnie lepszy od
    > rządów zdziebko bardziej autorytatywnych:)

    bełkot a.k.a. blekot:)

    --
    I love love

  • 34. Data: 2019-08-04 07:59:33
    Od: Shrek <...@w...pl>

> [...]
    > kto rządzi powinno być niejako wtórne. A jakby PO zaoferowało te 500+ i
    > wygrało wybory, tp jednak pewnie aż tak tekturowe by nie było, co obala

    Tak, ale to właśnie ten typ rządów został nie tylko zaakceptowany ale
    wręcz wybrany przez obywateli. Innymi słowy skoro państwo nie realizuje
    wobec mnie podstawowych obowiązków ja czuję się zwolniony z
    jakichkolwiek wobec państwa i współobywateli. No chyba że mnie zmuszą (i
    w części przypadków im się to zapewne uda).

    > Innymi slowy, rzecz sprowadza się do zmanipulowania
    > obywateli przez własciwą grupę.

    Dlaczego od razu zmanipulowana? Może po prostu większość głosujących ma
    to w dupie jak państwo działa, byle dostali swoje i dokopać sąsiadowi?

    > No i kolejne, tym razem
    > już poboczne pytanie, czy taki system na pewno jest moralnie lepszy od
    > rządów zdziebko bardziej autorytatywnych :)

    Z mojej wiedzy wynika, że statystycznie kończy się to jeszcze gorzej niż
    demokracja:P

    Tak jak pisałem - mocny offtop się robi.

    --
    Shrek

  • 35. Data: 2019-08-20 14:29:57
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Może dla Ciebie.
    Dla mnie na lepsze.
    Np. nie muszę TV oglądać, ale mogę, do wyboru mam gierkówkę lub trwam.
    Za P0/PZL/LSD nie miałem wyboru, musiałem nie oglądać rzygowin miazków i
    kwiatkowskich.
    A zapomniałem, oglądam sport w państwowej z moich podatków za darmo, mistrzostwa
    świata w piłce, ligę mistrzów, eliminacje, puchary,
    wszystko w Full HD naziemnej a nie z łaski 576i polsatu, a OIDP to P0 zapowiadało
    przeniesienie skoków narciarskich z "publicznej"
    (chyba w rozumieniu domu publicznego) do Eurosportu bo się "nie opłaca".

    -----

  • 36. Data: 2019-08-20 14:34:58
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Ja nie mówię o porównaniu Kadafiego do Berlusconiego, lecz o porównaniu Libii za
    Kadafiego do Libii za Clintona/Busha/tego czarnego
    z hawajów.

    -----

  • 37. Data: 2019-08-20 16:23:25
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 20.08.2019 o 14:34, ąćęłńóśźż pisze:
    > Ja nie mówię o porównaniu Kadafiego do Berlusconiego, lecz o porównaniu
    > Libii za Kadafiego do Libii za Clintona/Busha/tego czarnego z hawajów.

    Ale my właśnie mówimy o porównaniu kadafigo do macrona.

    --
    Shrek