  • 1. Data: 2014-03-06 21:58:16
    Temat: Światełko w tunelu. Zamieniam nóż na scyzoryk.
    Od: KS <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    Śmierć 17-latka na Różance - człowiek, który zabił bez kary.
    Prokuratura: on się tylko bronił

    Prokuratura umorzyła śledztwo w sprawie zabójstwa, do jakiego miało
    dojść w listopadzie 2012 roku koło przystanku autobusowego na Różance we
    Wrocławiu. W środku nocy 17-letni Kamil został pchnięty nożem. Człowiek,
    który go zabił, sam zgłosił się do prokuratury. Przekonał śledczych, że
    działał w obronie własnej.

    http://www.gazetawroclawska.pl/artykul/3355961,smier
    c-17latka-na-rozance-czlowiek-ktory-zabil-bez-kary-p
    rokuratura-on-sie-tylko-bronil,id,t.html

    --
    Krzysiek
    http://niewygodne.info.pl/index.htm

  • 2. Data: 2014-03-06 22:19:29
    Temat: Re: Światełko w tunelu. Zamieniam nóż na scyzoryk.
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    On 06.03.2014 21:58, KS wrote:
> [...]
    >
    > http://www.gazetawroclawska.pl/artykul/3355961,smier
    c-17latka-na-rozance-czlowiek-ktory-zabil-bez-kary-p
    rokuratura-on-sie-tylko-bronil,id,t.html

    dobrze wiedziec

    bo plynie z tego nauka

    jak nie ma swiadkow

    to lepiej kogos zabic, potem sie zglosic i kara ominie

    zywego nie zostawiac, bo zezna cos innego i bedzie sprawa

    --

    Zgadzam sie placic trzydziesci zlotych abonamentu RTV /czy jak to sie
    nie bedzie nazywac/ ale pod warunkiem, ze znikna z kanalow TV publicznej

    http://wiadomosci.onet.pl/kraj/braun-tvp-nie-utrzyma
    -sie-z-oplaty-audiowizualnej-bez-reklam/5w52l

  • 3. Data: 2014-03-06 22:34:27
    Od: KS <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2014-03-06 22:19, hikikomorisan pisze:

    > dobrze wiedziec bo plynie z tego nauka jak nie ma swiadkow to lepiej
    > kogos zabic, potem sie zglosic i kara ominie zywego nie zostawiac, bo
    > zezna cos innego i bedzie sprawa

    "Prokuratura - powołując się na opinie ekspertów, analizę monitoringu i
    zeznania Tomasza M. - nie miała wątpliwości, ze bronił się, bo został
    napadnięty i w najmniejszym stopniu granic koniecznej obrony nie
    przekroczył."

    'pompka' doigrał się i jest szkoła dla innych pompek.

    A Tobie życzę zdrówka psychicznego i dystansu do refleksji.

  • 4. Data: 2014-03-06 22:42:24
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 06.03.2014 22:34, KS pisze:

> [...]
    > przekroczył."
    >
    > 'pompka' doigrał się i jest szkoła dla innych pompek.

    Ale tez faktem jest, że lepiej jest jak napastnik nie ma okazji zostać
    wyszkolonym przez jakiegoś adwokata jak snuć baśnie z mchu i paproci.

  • 5. Data: 2014-03-06 23:24:57
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "hikikomorisan" <h...@a...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > to lepiej kogos zabic, potem sie zglosic i kara ominie
    > zywego nie zostawiac, bo zezna cos innego i bedzie sprawa

    Przeczytaj artykuł. Tam był monitoring, a w dodatku dwóch atakowało
    jednego. Koncepcja, że sam rzucił się na nich ze scyzorykiem jest dość
    utopijna.

  • 6. Data: 2014-03-06 23:49:52
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 6 Mar 2014, hikikomorisan wrote:

> [...]
    [...]
    c-17latka-na-rozance-czlowiek-ktory-zabil-bez-kary-p
    rokuratura-on-sie-tylko-bronil,id,t.html

    > dobrze wiedziec
    >
    > bo plynie z tego nauka
    >
    > jak nie ma swiadkow

    Hiki, a słowo "monitoring" przeczytałeś?
    Jakby nie było nagrania (w miarę wiarygodnego), to nie wiem czy
    "świadkowie" (w postaci kolegów) nie wpłynęliby na odmienny punkt
    widzenia.

    pzdr, Gotfryd

  • 7. Data: 2014-03-07 14:46:09
    Od: Marek Wisniewski <m...@g...com>

    Pamietaj tylko, zeby twoj scyzoryk mial ostrze co najmniej 15 cm - wtedy trafienia w
    serce sa skuteczniejsze.