  • 1. Data: 2002-12-12 12:22:52
    Temat: Swiadectwo o niekaralnosci
    Od: "progress" <p...@o...pl>

    Witam,

    Mam nastepujace pytanie. Pewien czas temu tankujac paliwo nie uregulowalem
    naleznosci (150zl) po jakims czasie stacja paliw wniosla sprawe do kolegium.
    Naturalnie stawilem sie na kolegium i dostalem kare do zaplaty (200zl)
    jednak sam dobrowolnie zaplacilem za niezaplacone paliwo ponad pol roku
    temu. Moje pytanie brzmi nastepujaco: Czy jesli chcialbym uzyskac swiadectwo
    o niekaralnosci, czy bedzie tam widnial moj icydent? jesli tak to jak dlugo
    i czy jest jakas mozliwosc aby tego wpisu nie bylo.

    Pozdrowienia.

  • 2. Data: 2002-12-12 12:34:39
    Temat: Re: Swiadectwo o niekaralnosci
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "progress" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    dlugo
    > i czy jest jakas mozliwosc aby tego wpisu nie bylo.

    Żadnego wpisu nie ma.150zł to wykroczenie a nie przestępstwo.

    Leszek

    GG 1631219
    "Psy szczekają, karawana jedzie dalej"