  • 21. Data: 2008-10-07 21:05:27
    Temat: Re: Strzelanie z wiatrowki
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    wiadomości news:9qusr5-un3.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > Jesteś uprzejmy być w błędzie.

    Dokładnie tak - co zresztą już chwilę temu sprostowałem.

  • 22. Data: 2008-10-07 21:11:50
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Robert Tomasik pisze:

    > nie można ścigać za strzelanie poza strzelnicami, natomiast można ścigać
    > za spowodowanie zagrożenia poprzez nieostrożne obchodzenie się z bronią

    Czepnę się ;)

    "nieostrożne obchodzenie się z *urządzeniem pneumatycznym*" ;)

  • 23. Data: 2008-10-07 21:40:39
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > "nieostrożne obchodzenie się z *urządzeniem pneumatycznym*" ;)

    A jak jest z nożem do chleba?

    *piotr'ek*

  • 24. Data: 2008-10-07 21:41:20
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    wiadomości news:ttvsr5-jp3.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > Czepnę się ;)
    > "nieostrożne obchodzenie się z *urządzeniem pneumatycznym*" ;)

    Racja

  • 25. Data: 2008-10-07 21:42:17
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > bo już taki kbks potrafi krzywdę zrobić na kilkaset metrów

    Z KBKS-u spokojnie z 50m jedynkę z zębów wybijam... wraz z tylnią częścią
    głowy.

    *piotr'ek*

  • 26. Data: 2008-10-07 21:50:35
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "*piotr'ek*" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Z KBKS-u spokojnie z 50m jedynkę z zębów wybijam... wraz z tylnią częścią
    > głowy.

    Ale na 100 metrach, to już tego wyczynu nie powtórzysz. To znaczy, jeśli
    trafisz, to krzywdę zrobisz, ale nie zakładał bym się, czy z dokładnością
    do kilku milimetrów - prawdopodobne byłoby założenie trafienia w monetę 5
    zł. Pocisk jest lekki i już ma spory (jak na broń sportową!) rozrzut. Dalej
    jest tylko gorzej. Najdalej w życiu próbowałem strzelać z kbks-u na 300
    metrów, ale to było mniej więcej tego typu strzelanie, co z kiepskiej
    wiatrówki na 50 metrów. Strzelanie do tarczy nie miało większego sensu
    praktycznego. Strzelaliśmy do metalowych figur "na słuch", bo pocisk nie
    przebijał tej 2-3 milimetrowej blachy.

  • 27. Data: 2008-10-08 17:53:29
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Tue, 7 Oct 2008 21:26:34 +0200,
    *piotr'ek* <p...@g...pl> screamed:

    Handlarz bronią? ;)

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:207B ]
    [ 19:53:17 user up 11854 days, 7:48, 1 user, load average: 0.81, 0.89, 0.98 ]

    Shit Happens.

  • 28. Data: 2008-10-09 18:33:56
    Od: Yyy <y...@m...o2.pl>

    "NOFX" <n...@p...onet.pl> wrote in news:gcetsu$80s$1@mx1.internetia.pl:

    > Czy Policja lub Straz Miejska moze wypisac mi mandat za szczelanie z
    > wiatrowki?. Oczywiscie w miejscu z dala od ludzi, tylko nie na strzelnicy

    nie pisze sie "strzelnicy" tylko "szczelnicy"

    --
    Y?