  • 11. Data: 2005-06-06 16:59:00
    Temat: Re: Strony warezowe - odpowiedzialność adminów za treść strony
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Mon, 6 Jun 2005 17:59:54 +0200,
    gardziej <gardziejewski@tlen> screamed:

    > czy los wiekszych torrentowni, jak loki torrent i suprnova nie daje ci do
    > myslenia? skoro udalo sie je zamknac, to jakas podstawa byla...

    A teraz sobie przypomnij w jaki sposób udało się zamknąć suprnovę...
    Mały hint: nie miało to związku z udostępnianiem plików torrent.

    Artur

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:228B ]
    [ 18:58:09 user up 10634 days, 6:53, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    Earn cash in your spare time - blackmail your friends.

  • 12. Data: 2005-06-06 18:35:09
    Od: "gardziej" <gardziejewski@tlen(czyli o2).pl>

    > A teraz sobie przypomnij w jaki sposób udało się zamknąć suprnovę...
    > Mały hint: nie miało to związku z udostępnianiem plików torrent.
    >
    > Artur

    a co ty tam wiesz? skad masz pewne informacje?

  • 13. Data: 2005-06-07 06:53:01
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Mon, 6 Jun 2005 20:35:09 +0200,
    gardziej <gardziejewski@tlen> screamed:

    > a co ty tam wiesz? skad masz pewne informacje?

    Nie chce mi sie dla Ciebie szukac tego w The Register.
    Use your google/brain.

    Artur

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:228B ]
    [ 08:52:16 user up 10635 days, 20:47, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    Art is the tree of life. Science is the tree of death.

  • 14. Data: 2005-06-07 07:29:50
    Od: CosMo <v...@t...epf.pl>

    Robert Tomasik napisał(a):
    > Potwornie naciągane pomocnictwo - moim zdaniem nie do przeforsowania w
    > sądzie.

    bez przesady. Jsśli zamieści informację, że torrenty zamieszczać mogą
    tylko osoby posiadające oryginały to ma spokój.

    CosMo
    --
    ...open your eyes!!...

  • 15. Data: 2005-06-07 14:11:02
    Od: "gardziej" <gardziejewski@tlen(czyli o2).pl>

    > Use your google/brain.

    wlasnie use your brain, jakbym mial polegac na informacjach google/internet
    to bym wierzyl, ze britney spears pozuje nago do zdjec... EOT

  • 16. Data: 2005-06-07 14:31:26
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Tue, 7 Jun 2005 16:11:02 +0200,
    gardziej <gardziejewski@tlen> screamed:

    > wlasnie use your brain, jakbym mial polegac na informacjach google/internet
    > to bym wierzyl, ze britney spears pozuje nago do zdjec... EOT

    Jak juz wspominalem - AFAIR czytalem to z The Register.

    Artur

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:224B ]
    [ 16:30:58 user up 10635 days, 4:25, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    Art is a lie which makes us realize the truth.