  • 1. Data: 2005-06-05 10:58:57
    Temat: kamera live stanowiska pracy?
    Od: "Smash" <s...@g...pl>

    Witam.
    Mam pytanie czy pracodawca może publicznie udostępniać obraz z kamery
    umieszczonej, w tym przypadku na hali produkcyjnej, jak to wyglada prosze
    zobaczyc:

    http://www.ibeko.com.pl/
    http://wx198.internetdsl.tpnet.pl:8084/

  • 2. Data: 2005-06-07 21:51:31
    Temat: Re: kamera live stanowiska pracy?
    Od: "Smash" <s...@g...pl>

> [...]
    > Mam pytanie czy pracodawca może publicznie udostępniać obraz z kamery
    > umieszczonej, w tym przypadku na hali produkcyjnej, jak to wyglada prosze

    prosze, powiedzcie chociaz co o tym sadzicie

  • 3. Data: 2005-06-08 08:57:25
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Smash napisał(a):

    > prosze, powiedzcie chociaz co o tym sadzicie

    Jakość obrazu jest zapewne do d ... nie instaluje zadnych dodatkow.

    --
    |______ Stasio Podróżnik
    o/________\o PMS: 525tds E34 *PMS Edition* PRRC: Jackson + AT1200

  • 4. Data: 2005-06-08 10:46:22
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Stasio Podróżnik" <B...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:d86c4m$1s9$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Jakość obrazu jest zapewne do d ... nie instaluje zadnych dodatkow.

    :)

    P.

    --
    Gość: "Jaki środek antykoncepcyjny jest najskuteczniejszy?"
    Expert: "Słyszałem, że najskuteczniejszy jest środek d..y."

  • 5. Data: 2005-06-08 15:08:25
    Temat: [OT] Re: kamera live stanowiska pracy?
    Od: Kocureq <a...@...stopce.pl>

    Smash wrote:
    > prosze, powiedzcie chociaz co o tym sadzicie

    Sadze ze tam nikt nie pracuje :) Zerknalem 3 dni temu, stoja jakies
    konstrukcje, pusto. Zerkam teraz, konstrukcje jak staly tak stoja, dalej
    nikogo nie ma :) Moze jednak ta kamera jest potrzebna? :)

    MSPANC

    =^;^= [ [xywa][małpa][xywa].com ] =^;^=
    / | [ GG# 1365999 ICQ# 31547220 ] | \
    (___(|_|_| [ k...@j...org ] |_|_|)___)

  • 6. Data: 2005-06-08 16:38:18
    Temat: Re: [OT] Re: kamera live stanowiska pracy?
    Od: poreba <d...@p...com>

    sKocureq <a...@...stopce.pl> niebacznie popelnil

    > stoja jakies konstrukcje, pusto. Zerkam teraz, konstrukcje jak
    > staly tak stoja, dalej nikogo nie ma :) Moze jednak ta kamera
    > jest potrzebna? :)
    Słusznie prawisz. Jeszcze stoją - dzięki kamerkom ;)

    --
    pozdro
    poreba

  • 7. Data: 2005-06-08 16:55:31
    Od: "Maverick31" <m...@o...pl>

    > Słusznie prawisz. Jeszcze stoją - dzięki kamerkom ;)

    No i trudno naruszac dobra osobiste tych konstrukcji :D
    Pozdr Maver