  • 11. Data: 2004-02-01 20:22:44
    Temat: Re: Straz miejska moze stac z radarem ?
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    "PePe" <b...@a...net.pl> napisał:

    >pomijam jasne sytuacje gdze SM może zatrzymać pojazd np. jazda pod prąd.
    Oj PePe, PePe. "Dzwonili, tylko nie w TYM kościele".
    Tak się składa, że 'w tej jasnej sytuacji' też nie może (no chyba, że
    tym pojazdem jest rower) ;-)

    Artur Golański
    ----------------
    http://artgola.webpark.pl/kodeks

  • 12. Data: 2004-02-01 21:53:52
    Od: "PePe" <b...@a...net.pl>

    Artur Golanski wrote:

    > Oj PePe, PePe. "Dzwonili, tylko nie w TYM kościele".
    > Tak się składa, że 'w tej jasnej sytuacji' też nie może (no chyba, że
> [...]
    -polecam lekturę: Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z
    dnia 17 grudnia 2003 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie kontroli ruchu
    drogowego, Dz.U. 2003 nr 230 poz. 2310 Zły przykad podałem,mea culpa nie gdy
    jedzie pod prąd ale tam gdzie obowiązuje zakaz jazdy w obu kierunkach.- wtedy
    taki pojazd może być zatrzymany przez SM.
    A to czy jedzie na rowerze, czy wierzchem czy samochodem nie ma żadnego
    znaczenia, więc nie pleć Pan bzdur.

    Pozdrawiam PePe

  • 13. Data: 2004-02-02 08:15:34
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    "PePe" <b...@a...net.pl> napisał:

    >-polecam lekturę: Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z
    Smieszny jesteś "PePe" ! Lekturę poleć sobie, bo:
    1. Ja zmiany te dokładnie znam i dlatego prawidłowo odpowiedziałem na
    twoje pytanie zawarte w temacie
    2. Gdybyś ty je znał, nie pytałbyś i nie byłoby tego wątku !

    >Zły przykad podałem,mea culpa
    A wynika to z braku dostatecznej wiedzy o tym, o czym sie pisze !

    >nie gdy jedzie pod prąd ale tam gdzie obowiązuje zakaz jazdy w obu kierunkach.
    A to zasadnicza różnica - dlatego moja wcześniejsza poprawka.

    >A to czy jedzie na rowerze, czy wierzchem czy samochodem nie ma żadnego
    >znaczenia, więc nie pleć Pan bzdur.
    Bzdury to może pisać tylko "PePe", a ponieważ wynika to z braku
    dostatecznej wiedzy, więc wybaczam ci ;-)
    Moje 'jazda rowerem' dotyczyła 'jazdy pod prąd' o czym ty raczyłeś
    wspomnieć, a wtedy SM jadącego rowerem lub wierzchem może zatrzymać, w
    odróżnieniu od kierowcy samochodu, którego zatrzymać NIE może.
    Widzisz- nie wystarczy akt prawny przeczytać, bo trzeba jeszcze
    rozumieć co się czyta.
    A teraz przeproś i wyjdź ;-)
    EOS z mojej strony (wystarczy nauki dla PePe z mojej strony) ;-D

    Artur Golański