  • 1. Data: 2003-04-14 16:16:08
    Temat: Stowarzyszenie.
    Od: "Paweł" <b...@p...onet.pl>

    Witajcie, mam problema. Mamy sieć lokalną założoną na okolo 60 userów. Dziś
    rano dzwonił do mnie urzędnik, który domagał się kontroli naszej sieci. Kto
    ma prawo kontorli stowarzyszeń? Powołał się na artykuł 42 dziennik ustaw
    2001 ustawy o stowarzyszeniach. Byłem rozespany, z tego wszystkiego nie
    dopytałem jaki to urząd. Wiem na pewno że nie skarbowy. Kto ma prawo nas
    skontrolować? Co mogą sprawdzać. Chciał abym przygotował informacje:
    Status,
    Dokumentacja urządzeń
    Nie wiem o co może chodzić?
    Pozdrawiam
    Paweł

  • 2. Data: 2003-04-14 16:38:52
    Temat: Re: Stowarzyszenie.
    Od: "Paweł" <b...@p...onet.pl>

    Dowiedziałem się że to dzwonił urzędnik z URTiP. Urząd regulacji
    telekomunikacji i poczty, czy jakoś tak. Umowiłem się z nim na po świetach.
    Co on może sprawdzić? Jakie dokumenty musi mieć stowarzyszenie oprócz umowy
    z urzytkownikami?
    Paweł