  • 1. Data: 2003-04-14 13:57:53
    Temat: Jak złozyć zawiadomienie do prokuratury .....)
    Od: "jacek j." <j...@p...pl>

    Witam,

    jak złożyć do prokuratury zawiadomienie o popełnieniu przestępstwa w
    imieniu dwóch poszkodowanych osób ?
    Jaka forma pełnomocnictwa będzie tu odpowiednia ?

    Sprawa wygląda tak : w grudniu kupiłem dla dwóch osób materiały
    budowlane z odbiorem w miesiacu lutym, co jest wyraźnie napisane na
    fakturze. Niestety okazało się że gość złożył w styczniu wniosek o
    upadłość, co oczywiście nie przeszkodziło mu zmienić nazwy firmy i dalej
    handlować tym samym towarem w tym samym miejscu.

    pozdr.
    jacek.j

  • 2. Data: 2003-04-14 15:57:36
    Temat: Re: Jak złozyć zawiadomienie do prokuratury .....)
    Od: d...@o...pl

    >    jak złożyć do prokuratury zawiadomienie o popełnieniu przestępstwa w
    > imieniu dwóch poszkodowanych osób ?
    >    Jaka forma pełnomocnictwa będzie tu odpowiednia ?
    Żadnego pełnomocnictwa nie potrzebujesz. Po prostu opisz sprawę jak tutaj,
    podaj dane pokrzywdzonych oraz swoje, podpisz pismo i wyślij do prokuratury.
    Potem czekaj na wezwanie do osobistego stawiennictwa w komisariacie policji.

> [...]
    > upadłość, co oczywiście nie przeszkodziło mu zmienić nazwy firmy i dalej
    > handlować tym samym towarem w tym samym  miejscu.
    Moim zdaniem brak tu znamion przestępstwa, ale mając uzasadnione podejrzenia
    jego popełnienia, zawiadomienie oczywiście możesz złożyć ;-)

    Pzdr
    Darek

  • 3. Data: 2003-04-15 07:56:33
    Od: "jacek j." <j...@p...pl>

    Użytkownik <d...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    prokuratury.
    > Potem czekaj na wezwanie do osobistego stawiennictwa w komisariacie

    ok, dzięki

  • 4. Data: 2003-04-15 22:10:47
    Od: Marcyś <m...@n...pl>

    Użytkownik "jacek j." <j...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > upadłość, co oczywiście nie przeszkodziło mu zmienić nazwy firmy i dalej
    > handlować tym samym towarem w tym samym miejscu.

    Zawiadomienie o przestępstwie może złożyć każdy, forma
    nie gra większej roli - i tak będzie wezwany i przesłuchany.
    W niektórych przypadkach niezbędny jest wniosek
    pokrzywdzonego o ściganie sprawcy.

  • 5. Data: 2003-04-15 22:39:44
    Od: d...@o...pl

    > prokuratury.