  • 161. Data: 2008-08-15 08:24:56
    Temat: Re: Stłuczka na skrzyżowaniu - kto winny?
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    Budzik pisze:
    > Osobnik posiadający mail s...@s...com.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > nie, watek jest o tym czy mozna bezkarnie wlaczyc lewy kierunkowskaz i
    > skrecic w prawo nie pooszac konsekwencji za to co stanie sie na
    > skrzyzowaniu przez błedne zasygnalizowanie.

    przewrotnie zapytam:

    no wiec po co wogole posiadac kierunkowskazu skoro ich niewlasciwe
    uzycie nie powoduje zadnych konsekwencji*?

    wniosek mi sie nasuwa jeden: mandat dostane za brak sygnalizacjia a za
    zla juz nie;)

    pozdrawiam
    SlawcioD

  • 162. Data: 2008-08-15 08:30:13
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    Maciej Bebenek pisze:

    > Zdarzają się tacy pacjenci, którym z tyłu *nic* sie nie świeci, chociaz
    > z przodu światła mijania istnieją (co prawda ostatni raz regulowane w XX
    > wieku, ale są).
    > Raz też widziałem, jak światło stopu (jedno na 3 możliwe) dzialało
    > wyłacznie w połączeniu z kierunkowskazem.
    >
    > M.

    kiedys tez mialem taka dyskoteke z tylu;) ale sprawe zalatwilo 5min
    lutowania i zalozenie opaski (profilaktycznie).

    ale pacjentow bez stopu (jakiegokolwiek) znam osobiscie ;)

    pozdrawiam
    SlawcioD

  • 163. Data: 2008-08-15 08:31:50
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    SlawcioD pisze:

> [...]
    > uzycie nie powoduje zadnych konsekwencji*?
    >
    > wniosek mi sie nasuwa jeden: mandat dostane za brak sygnalizacjia a za

    *) w swietle omawianego przypadku