  • 1. Data: 2008-08-01 16:03:26
    Temat: Profanacja zwłok noworodka.
    Od: " andrzejS." <1...@g...pl>

    Bardzo proszę o informację i pomoc w sprawie dotyczącej malutkiego dziecka.
    Andrzejek zmarł 4 lata temu ,nie jest wyjaśniona przyczyna jego śmierci.
    24 lipca 2008 r. zapadł prawomocny wyrok w sądzie Apelacyjnym we Wrocławiu
    sygn akt I ACa 1150/06,uznano winę znieważenia zwłok Andrzejka przaz A.M.
    we Wrocławiu a co za tym idzie winę lekarza wykonującego jego sekcję zwłok
    ( zwłoki były nie pozszywane nie przygotowane do godnego pogrzebu )
    Mam więc pytanie czy ta sama osoba może dalej jako biegły sądowy występować
    ale w sądzie karnym w celu wyjaśnienia przyczyny śmierci Andrzejka ,gdy
    uznano go winnym znieważenia jego zwłok w sprawie cywilnej.
    Przecież nie jest już wiarygodny.
    Jego opinia jest sprzeczna z dokumentacją medyczną wydał dwa różne protokoły
    sekcji( w obu sądach są inne)
    proszę o pomoc.

  • 2. Data: 2008-08-01 20:52:53
    Temat: Re: Profanacja zwłok noworodka.
    Od: "zenek" <z...@z...zz>

    Użytkownik " andrzejS." <1...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ale w sądzie karnym w celu wyjaśnienia przyczyny śmierci Andrzejka ,gdy
    > uznano go winnym znieważenia jego zwłok w sprawie cywilnej.

    Zwłoki często zszywa i przygotowuje do pochówku asystent patomorfologa. Dla
    dobra własnej psychiki proponuję zapomnieć o całej, przykrej historii, a nie
    chcieć na siłę znaleźć winnego.

    Pozdrawiam
    zenek

  • 3. Data: 2008-08-02 17:05:31
    Od: Cut <c...@c...pl>

    andrzejS. pisze:
> [...]
    > Przecież nie jest już wiarygodny.
    > Jego opinia jest sprzeczna z dokumentacją medyczną wydał dwa różne protokoły

    Proponuję zapomnieć o całej sprawie. W Polsce i tak bardzo dobrze
    traktuje się zmarłych. Obdarza się ich szacunkiem i chowie z godnością.

    Weźmy w Austrii (Wiedeń) - w tamtejszym prosektorium zmarłych traktują
    jak kawałek mięsa, przerzucają z noszy na nosze, a ilość "roboty"
    sprawia, że "niektórzy" czekają na swoją kolej na korytarzach. Byle
    dorzucić do pieca i prochy zebrać. Jak ktoś poprosił o ubranie i
    ułożenie zmarłej osoby (polka) to tamci zrobili wielkie gały.... Ale to
    kwestia kultury i zwyczajów.

    Pozdrawiam
    Wojtek