  • 1. Data: 2008-08-01 08:35:29
    Temat: Jaruś Kaczyński najlepszypremierpo1989roku.pl - kwestie prawne
    Od: "Troll" <w...@d...mnie>

    Witam!
    Mam dylemat
    zrobilem stronke (alez mi ulzylo ...)
    http://najlepszypremierpo1989roku.pl,
    chcialbym jednak upubliczniac ja w tej postaci
    http://najlepszypremierpo1989roku.pl/index2.html
    i pytanie moje brzmi czy Jarus mogby mi prawnie zaszkodzic za tego hitlera?
    Zakladajac ze by publicznie przyznal ze jest podobny do niego - cuda sie
    zdarzaja :)

    pozdrawiam
    P.

    --
    http://wspolna-flaszka.pl - a Ty z kim dzisiaj pijesz? :-)

  • 2. Data: 2008-08-01 10:28:04
    Od: "Troll" <w...@d...mnie>

    Użytkownik "Troll" <w...@d...mnie> napisał w wiadomości
    > Witam!
    > Mam dylemat
    > zrobilem stronke (alez mi ulzylo ...)
    > http://najlepszypremierpo1989roku.pl,

    dobra narazie zostanie w pierwszej wersji, to jesczze dla upewnienia, czy on
    mi moze zaszkodzic?
    Strona nie zawiera pomowien ani nie uzywam w stosunku do niego belzywych
    slow, wizerunek zostal uzyyskany w zwiazku
    z pelniona przez niego funkcja, i niewatpliwie strona jest zrobiona w
    interesie spolecznym (choc nie ma znaczenia w tym wypadku).

    P.