    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Stłuczka której nie było i stracony czas
    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Date: 09 Nov 2018 18:00:04 GMT

    Jakis rok temu miała miejsce taka sytuacja:
    zostałem powiadomiony ze pracownik uszkodził czyjes auto i odjechał, ze
    jest nagranie i mozemy załatwic sprawe bez policji.
    Ok, zdarzyło sięto zdarzyło.
    Jade tam przez całe miasto (łaczna strata czasu jakies 2 godziny)
    Sciagam tez "sprawce" firmowym samochodem.

    Spotykamy sie z poszkodowanym, na naszym aucie zero sladów, poszkodowany
    ma dosc mocno uszkodzone auto. Pokazuje film, na którym nic nie widac...
    Kamera jest tak ustawiona ze nie pokazuje fragmentów które niby miały sie
    spotkac, ale ogólnie wyglada ze "nic nie było".

    Mowie, ze to ewidentnie nie nasza wina, on ze nasza.
    My odjezdzamy, on zgłasza sprawe na policje.

    I od tego czasu cisza.

    Postanowiłem zadzownic kilka dni temu i zapytac.
    Oczywiście okazało sie, ze winny sie znalazł, ze to był zupełnie ktos
    inny.
    Zadnego przepraszam, pomyliłem sie etc.

    Ja juz pomijam ze ja w takiej sytuacji kupiłbym whiskacza i zaniosł w
    ramach przeprosin ale czego oczekiwać po dzisiejszej młodziezy :)

    Ale tak sie zastanawiam - gosc zmarnował moje 2h, do tego 1h pracownika,
    do tego mierzalna ilosc paliwa. Czy nalezy mi sie odszkodowanie? :)))

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Cytaty znanych ludzi tylko w ustach znanych ludzi są pouczajace.