    From: witek <w...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Stluczka
    Date: Tue, 11 May 2010 07:17:58 -0500
    <4be9498d$0$17104$65785112@news.neostrada.pl>

    cyklista wrote:

    > i od razu przypomina się kabaret i sposób na budowę autostrad w Polsce:
    >
    > "domalować po dwa pasy na istniejących jezdniach, a na granicach
    > postawić znaki "zwężenie jezdni na długości 500km" "

    ba, zeby to byl jeszcze znak oznaczajacy zwezenie jezdni to moze bym go
    potraktowal bardziej powaznie.
    Zawsze bylem, ze zniesieniem egzaminow na prawko. Teraz jestem za tym,
    zeby wprowadzic obowiazek przynoszenia zaswiadczen o IQ.
    Ponizej pewnego poziomu prawka by nie mzna bylo dostac. I wowczas
    problem sluczonych lusterk sam by sie rozwiazal.