  • 1. Data: 2002-04-03 10:16:56
    Temat: Staż z UP a zwolnienie lekarskie
    Od: "Arek" <b...@k...net.pl>

    witam
    Jestem na stażu refundowanym przez urząd pracy i idę na zwolnienie
    lekarskie.
    Czy otrzymam za okres zwolnienia wynagrodzenie czy też muszę odrobić okres
    zwolnienia po zakończeniu stażu?

    Gdzie mogę w sieci znaleźć jakieś informacje prawne dot. stażów z up?

    --
    pozdrawiam
    Arek

  • 2. Data: 2002-04-03 13:46:29
    Temat: Re: Staż z UP a zwolnienie lekarskie
    Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@s...pl>

    On Wed, 3 Apr 2002, Arek wrote:

    > Czy otrzymam za okres zwolnienia wynagrodzenie czy też muszę odrobić okres
    > zwolnienia po zakończeniu stażu?

    Zgodnie z art. 2 pkt 21b ustawy o przeciwdziałaniu bezrobociu, staż nie
    powoduje nawiązania stosunku pracy z pracodawcą, zatem skierowanemu
    nań absolwentowi nie przysługują urlopy. Jest on natomiast ubezpieczony od
    nieszczęśliwych wypadków, a środki na to wykłada Urząd Pracy.

    > Gdzie mogę w sieci znaleźć jakieś informacje prawne dot. stażów z up?

    Jw. oraz rozp. MPiPS w sprawie szczegółowych warunków odbywania stażu (DzU
    1996/45/203).

    --
    Gwidon S. Naskrent (n...@s...pl)