  • 1. Data: 2008-12-05 16:08:53
    Temat: Re: Statut sotwrzyszenia a zastrzerzenie nazwy.
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:ghbl79$5hk$1@news.wp.pl A <...@...pl> pisze:

    > Mam takie pytanko czy jak w statucie stowarzyszenia jest napisane, że
    > nazwa jest zastrzerzona (a nie jest zgłoszona do urzędu patentowego) to
    > można tak napisać?
    Można, ale odradzałbym...

    > Jakie są konsekwencje takiego zapisu?
    Przede wszystkim cholerny wstyd.
    Bo to się pisze tak: zastrzeŻona, od zastrzeGać.

    --
    Jotte

  • 2. Data: 2008-12-05 16:34:49
    Temat: Statut sotwrzyszenia a zastrzerzenie nazwy.
    Od: A <...@...pl>

    Witam,
    Mam takie pytanko czy jak w statucie stowarzyszenia jest napisane, że
    nazwa jest zastrzerzona (a nie jest zgłoszona do urzędu patentowego) to
    można tak napisać? Jakie są konsekwencje takiego zapisu? Ile czasu po
    rejestracji stowarzyszenia trzeba zastrzec taką nazwę w UP? (o ile
    potrzeba).

    A.

  • 3. Data: 2008-12-05 16:36:48
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:ghbo4n$73d$1@news.wp.pl A <...@...pl> pisze:

    > A poza uwagami ortograficznymi?
    Zapis taki jest nieistotny.
    Odpowiednie zapytanie do google i odpowiedź najdalej w 3 linku.

    --
    Jotte

  • 4. Data: 2008-12-05 17:24:39