  • 1. Data: 2008-12-05 14:34:16
    Temat: skanowanie książek, poufnych dokumentów
    Od: "Piotr " <p...@N...gazeta.pl>

    Klienci proszą mnie nieraz o zeskanowanie książek co do których nie wiem, czy
    mają prawo do kopiowania. Czy mam prawo wykonywać takie usługi? A może od
    klienta powinienem brać jakieś oświadczenie z jego podpisem? Chciałbym być
    fair wobec prawa i ewentualną odpowiedzialność scedować na klienta. Jak to
    zrobić? Jak musiałoby wyglądać ewentualne oświadczenie klienta? Podobnie z
    wszelkiego rodzaju dokumentami które mogłyby później posłużyć w fałszerstwie.
    Dysponuję wysokiej jakości sprzętem, chce go wykorzystać ale nie chcę być
    współodpowiedzialny jakimś nadużyciom, nie wiem co mogę a co nie.