eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo › Re: brak towaru - zwrot pieniędzy - zwrot kosztów przelewu?
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 1

  • 1. Data: 2008-12-05 11:31:43
    Temat: Re: brak towaru - zwrot pieniędzy - zwrot kosztów przelewu?
    Od: "mirek" <g...@g...pl>

    >> IMO słowo "sprzedał" jest tu kluczowe - co przez to rozumieć.
    >> Czy ściśle prawne znaczenie *już* zawartej umowy, czy tylko
    >> nieporozumienie z wpłatą... ale BEZ umowy (np. deklaracji
    >> sprzedawcy że sprzeda).
    >> Bo jeśli zwrot wynika z niewywiązania się z umowy, to klientowi należy
    >> się "cała kwota do garści" - o ile umowa tak stanowiła, znaczy klient
    >> MIAŁ wpłacić - ma ją dostać i tyle, możecie zanieść osobiście i nie
    >> płacić za przelew ;)
    >> Jesli zaś np. klient się pospieszył *PRZED* zawarciem umowy (lub
    >> ustaleniem jej warunków), to IMVHO mamy do czynienia z bezpodstawnym
    >> wzbogaceniem - bez zobowiązań ("winy") tego kto ma oddać.
    >> W takim układzie klient moze "przyjść i sobie odebrać".
    >> Fakt, na przelew należało uzyskać jego zgodę - że nie chce mu się
    >> przyjść i prosi żeby na jego koszt przelać :D
    >>
    >> pzdr, Gotfryd

    Klient kliknął towar w sklepie internetowym, jako płatność wybrał przelew i
    natychmiast zapłacił za towar + koszty przesyłki adekwatne do formy
    transportu. I dostał zwrot całej tej kwoty. A teraz upomina się o zwrot
    jeszcze 2 zł za przelew do nas.


    --
    mirek


strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1