  • 1. Data: 2003-05-13 07:14:50
    Temat: podatek dochodowy - 10 % ?????
    Od: "MAGISTER" <w...@w...pl>

    Witam serdecznie, mam pytanie jesli ktos moglby mi wytlumaczyc dlaczego
    zostala pobrana zaliczka wlasnie w takiej wyssokosci-
    umowa o dzialeo na zasadach praw autorskich - tworzylem pewiem utwor,
    dla mnie mialo byc 2500
    wpisane brutto na umowie 2800
    mial byc podatek 10 % w sumie, bo KUP to 50 % w takich przypadkach,
    wiec spodziewalem sie ok 2540 zł
    tymczasem zeszlo 2352 zł.....
    wie ktos dlaczego, gdzie tkwi blad?
    moj lub wydawcy?
    pozdrawiam serdecznie.

  • 2. Data: 2003-05-13 14:39:06
    Temat: Re: podatek dochodowy - 10 % ?????
    Od: "stavi" <s...@p...onet.pl>

    jesteś studentem ? bo inni płacą nie tylko podatek od dochodu :), wiec może
    ta różnica to nie tylko podatek, ale i zusy i inne złodziejstwa.
    Napisz na pl.soc.prawo.podatki tylko podaj trochę więcej danych.
    pozdr.,
    stavi