  • 1. Data: 2003-05-13 07:47:13
    Temat: Laik pyta... ustawa o świadczeniu drogą elektroniczną a zaproponowanie współpracy
    Od: "Jupeter" <j...@o...pl>

    Mam pytanie (terotetyczne):

    Mam serwis X na którym umieszczam ogłoszenia. Z tego serwisu mam pieniądze
    (reklama). Chciałbym poszerzyć swoją ofertę ogłoszeń poprzez zaproponowanie
    firmie Y, że będę umieszczał początki ich ogłoszeń na swojej stronie i dalej
    podawał adres na ich stronę WWW (nieodpłatnie).

    Pytanie: Czy wysłanie listu z ofertą współpracy jest naruszeniem ustawy o
    świadczeniu drogą elektroniczną?

    PS. Tej oferty NIE będę rozsyłał po 1000 firm, tylko do konkretnej 1 - tak
    więc spamerstwo odpada :)

  • 2. Data: 2003-05-13 08:13:12
    Od: w...@p...onet.pl

> [...]
    > podawał adres na ich stronę WWW (nieodpłatnie).
    >
    > Pytanie: Czy wysłanie listu z ofertą współpracy jest naruszeniem ustawy o

    zalezy, co bedzie zawierala ta "oferta"

    > PS. Tej oferty NIE będę rozsyłał po 1000 firm, tylko do konkretnej 1 - tak
    > więc spamerstwo odpada :)

    tak? a to niby dlaczego? nie ma znaczenia, czy wysylasz 1 czy 1000 ofert -
    jesli nie masz zgody odbiorcy - bedzie to niezamowiona informacja handlowa, o
    ktorej mowa w art. 10 ww. ustawy

    pozdrawiam
    d.

  • 3. Data: 2003-05-13 09:07:36
    Od: "Jupeter" <j...@o...pl>

    Użytkownik <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > zalezy, co bedzie zawierala ta "oferta"

    Ta oferta będzie zawierała, jak napisałem wyżej, PROŚBĘ o to czy mogę
    umieszczać ogłoszenia ze strony firmy Y na swojej stronie WWW. Nic więcej.

  • 4. Data: 2003-05-13 09:18:38
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > Ta oferta będzie zawierała, jak napisałem wyżej, PROŚBĘ o to czy mogę
    > umieszczać ogłoszenia ze strony firmy Y na swojej stronie WWW. Nic więcej.

    IMHO jak oferta, to oferta.
    Wyślij do nich zwykły list albo po prostu zadzwoń - na razie
    jeszcze nikt tego nie zabronił ;-)

    Pix