  • 11. Data: 2010-05-27 10:05:37
    Temat: Re: Stan nietrzeźwości
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-05-26 21:53, Robert Tomasik pisze:
    > i nie dał sobie pobrać krwi

    A ma prawo? Bo o ile wiem, nie może odmówić badania krwi lub moczu.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 12. Data: 2010-05-27 10:10:03
    Od: mi <u...@o...pl>

    Arek wrote:
    > Wystarczy stwierdzenie, u nas policja nigdy nie kłamie. :)

    Oczywiście, potwierdzam. Jest też szlachetna i bohaterska. Widziałem w
    TV jak rzecznik o tym mówił.

    Oczywiście nigdy też nie narusza prawa... bez ważnych przyczyn.

    mi

  • 13. Data: 2010-05-27 10:37:20
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Thu, 27 May 2010 12:05:37 +0200, Przemysław Adam Śmiejek napisał(a):

    > A ma prawo? Bo o ile wiem, nie może odmówić badania krwi lub moczu.

    Wiedziałeś ze istnieje szereg chorób które mogą zagrozić życiu poprzez np.
    pobranie krwi?
    I co - jakiś krawęźnik sobie wymyśli żeby takiej osobie pobrać krew ...
    super sposób na likwidację ludzi.
    Lekarz decyduje czy może mieć zastosowanie wyjątek opisany w art. 5 pkt 5
    rozporządzenia MZiOS w sp. warunków i sposobu dokonywania badań na
    zawartość alkoholu w organizmie.
    Zresztą temat jest "rozległy".
    Poczytaj sobie zresztą, jak ci się chce:
    http://www.isp.policja.pl/download.php?s=12&id=97

  • 14. Data: 2010-05-27 12:19:37
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek" <n...@s...pl> napisał w
    wiadomości news:htlg5g$e4p$1@news.onet.pl...

    > A ma prawo? Bo o ile wiem, nie może odmówić badania krwi lub moczu.

    Ale jak się będzie rzucał, to nikt mu na siłę przecież krwi nie pobierze.

  • 15. Data: 2010-05-27 13:01:02
    Od: "Nostradamus" <l...@o...pl>

    > Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek" <n...@s...pl> napisał w
    > wiadomości news:htlg5g$e4p$1@news.onet.pl...

    > Ale jak się będzie rzucał, to nikt mu na siłę przecież krwi nie pobierze.

    Art. 126. 1. Badanie w celu ustalenia zawartości w organizmie alkoholu
    przeprowadza się przy użyciu urządzeń elektronicznych dokonujących pomiaru
    stężenia alkoholu w wydychanym powietrzu.
    2. Przepisu ust. 1 nie stosuje się, jeżeli stan osoby podlegającej badaniu
    uniemożliwia jego przeprowadzenie urządzeniem elektronicznym. W takim
    przypadku ustalenie zawartości w organizmie alkoholu następuje na podstawie
    badania krwi lub moczu.
    3. Badanie w celu ustalenia zawartości w organizmie alkoholu może być
    przeprowadzone również w razie braku zgody kierującego, o czym należy go
    uprzedzić.

    Więc można i na siłę.

  • 16. Data: 2010-05-27 17:09:26
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Nostradamus" <l...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > 3. Badanie w celu ustalenia zawartości w organizmie alkoholu może być
    > przeprowadzone również w razie braku zgody kierującego, o czym należy go

    A próbowałeś to kiedykolwiek robić? Tak w praktyce, a nie za klawiaturą?
    Zaryzykujesz rozerwanie żyły szarpiacego się osiłka?

  • 17. Data: 2010-05-27 17:54:45
    Od: "Nostradamus" <l...@o...pl>

    > A próbowałeś to kiedykolwiek robić? Tak w praktyce, a nie za klawiaturą?
    > Zaryzykujesz rozerwanie żyły szarpiacego się osiłka?

    Wielokrotnie.
    W ostateczności wezwanie prokuratora dyżurnego.

  • 18. Data: 2010-05-27 18:18:13
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > wiadomości news:htm915$aip$1@inews.gazeta.pl...

    to kiedykolwiek robić? Tak w praktyce, a nie za klawiaturą?
    > Wielokrotnie.

    Wątpię.

    > W ostateczności wezwanie prokuratora dyżurnego.

    I pomaga trzymać czy jakoś inaczej wspomaga to przedsięwzięcie duchowo?

  • 19. Data: 2010-05-27 18:32:23
    Od: "Nostradamus" <l...@o...pl>

    \\
    > Wątpię.

    Więc mało widziałeś/

    > I pomaga trzymać czy jakoś inaczej wspomaga to przedsięwzięcie duchowo?
    Kaftan. kajdanki .....

  • 20. Data: 2010-05-27 19:08:36
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Kaftan. kajdanki .....

    I co dalej? Ni\by nałożenie kajdanek czy kaftana w czym ma uzdrowić
    sytuację?