  • 1. Data: 2010-05-26 12:50:27
    Temat: Stan nietrzeźwości
    Od: "kowal" <k...@t...pl>

    Czy w oczach sądu znajdzie uznanie stwierdzenie policji o nietrzeźwości
    delikwenta bez twardych dowodów tj. pomiaru alkomatem i pobrania krwi. Czy
    wystarczy stwiedzenie - czuliśmy alkohol z ust delikwenta?

  • 2. Data: 2010-05-26 13:00:45
    Temat: Re: Stan nietrzeźwości
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    Użytkownik "kowal" <k...@t...pl> napisał
    > Czy w oczach sądu znajdzie uznanie stwierdzenie policji o nietrzeźwości
    > delikwenta bez twardych dowodów tj. pomiaru alkomatem i pobrania krwi. Czy
    > wystarczy stwiedzenie - czuliśmy alkohol z ust delikwenta?

    A w jakiej sprawie? Nietrzeźwość to główny dowód winy?

  • 3. Data: 2010-05-26 13:01:24
    Od: zenek <z...@o...pl>

    kowal pisze:
    > Czy w oczach sądu znajdzie uznanie stwierdzenie policji o nietrzeźwości
    > delikwenta bez twardych dowodów tj. pomiaru alkomatem i pobrania krwi. Czy
    > wystarczy stwiedzenie - czuliśmy alkohol z ust delikwenta?

    To zalezy tylko od sedziego, Lepper nie byl ojcem dziecka krawczyk a
    jednak sad dal jej wiare. Trafisz na takiego Kryże i dojebie ci ile
    fabryka dała.

  • 4. Data: 2010-05-26 13:03:44
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2010-05-26 15:01, zenek pisze:

    > To zalezy tylko od sedziego, Lepper nie byl ojcem dziecka krawczyk a
    > jednak sad dal jej wiare.

    Ale masz jakieś wsparcie?

    --
    spp

  • 5. Data: 2010-05-26 13:05:05
    Od: Arek <a...@e...net>

    kowal pisze:
    > Czy w oczach sądu znajdzie uznanie stwierdzenie policji o nietrzeźwości
    > delikwenta bez twardych dowodów tj. pomiaru alkomatem i pobrania krwi. Czy
    > wystarczy stwiedzenie - czuliśmy alkohol z ust delikwenta?

    Wystarczy stwierdzenie, u nas policja nigdy nie kłamie. :)

    Arek

    --
    www.arnoldbuzdygan.com

  • 6. Data: 2010-05-26 13:06:43
    Od: zenek <z...@o...pl>

    Arek pisze:

    > Wystarczy stwierdzenie, u nas policja nigdy nie kłamie. :)
    >
    > Arek

    :):):):)

  • 7. Data: 2010-05-26 13:50:43
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    W dniu 26-05-2010 15:01, zenek pisze:

    > To zalezy tylko od sedziego, Lepper nie byl ojcem dziecka krawczyk a
    > jednak sad dal jej wiare.

    Ty czasem czytasz co piszesz czy może się brzydzisz?

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 8. Data: 2010-05-26 19:53:01
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "kowal" <k...@t...pl> napisał w wiadomości
    > Czy w oczach sądu znajdzie uznanie stwierdzenie policji o nietrzeźwości
    > delikwenta bez twardych dowodów tj. pomiaru alkomatem i pobrania krwi.
    > Czy wystarczy stwiedzenie - czuliśmy alkohol z ust delikwenta?

    Takie stwierdzenie wystarczy do udowodnienia, że najprawdopodobniej od
    delikwenta było czuć alkohol. Gdyby dołożyli jeszcze inne objawy
    towarzyszące upojeniu, to w pewnych wypadkach sąd pewnie by przyjął to za
    udowodnione. Znam kilka wypadków, gdy delikwent przykłądowo nie chciał
    dmuchać i nie dał sobie pobrać krwi, a sąd go wówczas skazał na zeznaniach
    policjantów.

  • 9. Data: 2010-05-26 20:12:10
    Od: grzeda <g...@t...pl>

    Robert Tomasik pisze:

    > Znam kilka wypadków, gdy delikwent przykłądowo nie
    > chciał dmuchać i nie dał sobie pobrać krwi, a sąd go wówczas skazał na
    > zeznaniach policjantów.

    Ale to przypadki prawda? Wiadomo, ze kazdy z nas wpadl na pomysl "mam
    prawo nie dmuchnac w alkomat, a na pogotowiu powiem, ze mam hemofilie";)

  • 10. Data: 2010-05-27 00:50:03
    Od: "Tiber" <p...@p...onet.pl>

    Silly, silly Maddy nabazgrału:

    > Ty czasem czytasz co piszesz czy może się brzydzisz?

    Przecież przepiśca zastosował zwykły skrót myślowy.

    --
    Tiber
    j...@g...com