    From: "Matli" <W...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Stadion "Narodowy" - pytanie o opłaty na zewn. parkingu
    Date: Wed, 7 Dec 2016 12:40:09 +0100

    Czy pobieranie przez prywatną firmę opłat za parking przy Stadionie
    Narodowym jest legalne?

    W sobotę (nie było imprezy na zewn., otwarte lodowisko wewnątrz stadionu)
    byłem autem z dziećmi na błoniach stadionu i .. facet z jakiejś firmy
    ochroniarskiej zablokował wjazd barierkami.
    Za wjazd pobierał opłaty - 5 pln.
    Facet wydawał paragony, można było płacić kartą itd.

    Nie chciałem płacić (szedłem z dziećmi jeździć na rolkach) ale facet mówił,
    że jakaś firma Testa (testa comunication?) wynajęła stadion i trzeba płacić
    za parking.
    Zrobił się korek i w końcu zapłaciłem za wjazd na błonie przed stadionem (od
    strony PKP STadion). W tygodniu tam nie ma żadnych opłat za postawienie
    auta!!!

    Mam pytania:
    a. czy to legalne aby w sb/nd pobierać opłaty na błoniach stadionu? tam niby
    jest ogromny parking ale to nie jest ogrodzone, nie było żadnej imprezy ...
    itd.
    b. czy to legalne, że jest obok stadion "Park and Ride" (mam bilet
    miesięczny) i nie mogłem zaparkować w tym miejscu.