  • 1. Data: 2004-12-28 18:57:25
    Temat: Sprzedaż nocna
    Od: PiOtr_CoM <p...@o...pl>

    Witam

    Chciałem się dowiedzieć czy jest zgodne z prawem sprzedawanie, arykułów,
    głónie alkoholu, w godzinach nocnych z domu, a nie ze sklepu, nie mając
    koncesji na sprzedaż nocną (czy jakoś tak)

    Pozdrawiam
    picom

  • 2. Data: 2004-12-28 19:52:38
    Temat: Re: Sprzedaż nocna
    Od: yaacek <y...@g...pl>

    koncesja nie obejmuje czasu sprzedazy, lecz miejsca.
    alkohol moze wiec byc sprzedawany wylacznie w miejscu, ktorego koncesja
    dotyczy
    nawet przez 24 h.

    yaacek

    --
    Moim programem pocztowym jest Opera: http://www.opera.com/m2/

  • 3. Data: 2004-12-28 20:07:13
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "yaacek" <y...@g...pl> napisał w wiadomości
    ..
    > koncesja nie obejmuje czasu sprzedazy, lecz miejsca.
    > alkohol moze wiec byc sprzedawany wylacznie w miejscu, ktorego koncesja
    > dotyczy
    > nawet przez 24 h.

    Znam wypadki, gdy gminy określały godziny sprzedaży. Ale to jednostkowe
    sprawy z reguły związane ze skargami lub temu podobnymi historiami. Z reguły
    zezwolenie (bo to nie koncesja) nie określa czasu,z a to określa miejsce. I
    to dość dokładnie.

  • 4. Data: 2004-12-28 22:27:59
    Od: "regent..." <r...@o...pl_TOTEZ>

> [...]
    > koncesja nie obejmuje czasu sprzedazy, lecz miejsca.
    > alkohol moze wiec byc sprzedawany wylacznie w miejscu, ktorego

    czy więc zamówienia telefoniczne mogą być realizowane z dostawą???

    > yaacek

    regent...
    (nie tak mądry...)