  • 121. Data: 2017-09-23 19:55:20
    Temat: Re: Sprzedaż mieszkania - posiadanie
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "witek"

    > Skoro podpiszą umowę najmu z właścicielem i dostaną klucze to chyba to nie
    > będzie włamanie.

    I co z tymi kluczami sobie zrobią? Bo zamki są moje.
    Nawet jak nie wymieniasz zamków, to jest to naruszenie miru domowego.
    Radziłbym raczej na siłę do takiego mieszkania nie wchodzić jeśli jest
    zajęte, a przynajmniej z niego wyjść na wezwanie jeśli nie chcesz mieć
    wpisu w rejestrze karanych.
    ---
    Ale, że nie można wejść do swojego mieszkania ? Przecież ten drugi najemca
    ma takie same prawo do ustanowienia miru domowego jak pierwszy. Kwestia
    tylko czy da się zawrzeć skuteczną umowę najmu lokalu z wieloma osobami.

  • 122. Data: 2017-09-23 22:40:41
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-09-23 o 19:55, re pisze:

> [...]
    > najemca ma takie same prawo do ustanowienia miru domowego jak pierwszy.
    > Kwestia tylko czy da się zawrzeć skuteczną umowę najmu lokalu z wieloma

    Idź się bawić do innej piaskownicy, tu poważni ludzie dyskutują.

    --
    Liwiusz

  • 123. Data: 2017-09-23 22:49:22
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Liwiusz"

    Idź się bawić do innej piaskownicy, tu poważni ludzie dyskutują.
    ---
    Sam se idź

  • 124. Data: 2017-09-24 07:04:59
    Od: ń <ń@ń.ń>

    Jasne, np. "nie można" sprzedać120 biletów na 110 miejscowy samolot, bo Liwusz nie
    pozwala...
    Liwiusz do Ameryki!!!

    -----

  • 125. Data: 2017-09-24 12:03:37
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 24 Sep 2017 07:04:59 +0200, ń napisał(a):
    > Jasne, np. "nie można" sprzedać120 biletów na 110 miejscowy samolot, bo Liwusz nie
    pozwala...
    > Liwiusz do Ameryki!!!
    >
    > -----

    Alez wszystko sie zgadza - pasazer kupil bilet, ale miejsca nie
    posiada, bo jeszcze go do samolotu nie wpuscili. Przewoznik miejsce
    posiada, wiec moze wynajac poraz drugi, trzeci itp.

    A jak pasazer wejdzie, tyłek posadzi i miejsce posiedzie ... to w
    Ameryce inne prawo, zawsze go mozna w kajdanki i won z samolotu, nie
    trzeba komornika wzywac.

    J.

  • 126. Data: 2017-09-24 17:07:43
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-09-24 o 07:04, ń pisze:
    > Jasne, np. "nie można" sprzedać120 biletów na 110 miejscowy samolot, bo Liwusz nie
    pozwala...
    > Liwiusz do Ameryki!!!

    Ącki Koniu, coraz głupsze te pociski sadzisz, wręcz samozaorywasz się.
    Twój przykład jest doskonałym potwierdzeniem... moich tez.

    BTW: overbooking jest stosowany tylko tam, gdzie nie ma numerowanych
    miejsc. Coś w stylu - wynajmę ci mieszkanie w bloku, a które mieszkanie,
    to jak przyjdziesz, to sobie wybierzesz.

    No i przychodzisz, a tu wszystkie zajęte - czyli nic nie wynająłeś,
    czyli nie można było dwa razy tego samego wynająć.

    Natomiast nigdy tak intencjonalnie nie ma, aby przewoźnik wydał dwa
    bilety na ten sam numer miejsca.

    --
    Liwiusz

  • 127. Data: 2017-09-25 08:48:27
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-09-24 o 17:07, Liwiusz pisze:

> [...]
    > czyli nie można było dwa razy tego samego wynająć.
    >
    > Natomiast nigdy tak intencjonalnie nie ma, aby przewoźnik wydał dwa

    Chyba nigdy nie podróżowałeś. W PKP nie jeden raz widziałem 2 bilety na
    to samo miejsce. Raz miałem miejsce w wagonie, którego nie było. Takie
    rzeczy się zdarzają. Overbooking, to nie tylko sprawa usa, kilka lat
    temu mnie w Krakowie też spotkał w jednym z hosteli, przyjeżdżam, a tam
    informacja, 'ale ja mam zapisane, że pan anulował rezerwacje'.. Teraz
    jeżdżę do Krakowa tylko do sieciówek, bo tam też robią overbookingi, ale
    potrafią wyjść z twarzą.

    --
    http://kaczus.ppa.pl

  • 128. Data: 2017-09-25 09:05:03
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-09-25 o 08:48, Tomasz Kaczanowski pisze:

    > Chyba nigdy nie podróżowałeś. W PKP nie jeden raz widziałem 2 bilety na
    > to samo miejsce. Raz miałem miejsce w wagonie, którego nie było.

    Ale to są błędy i dowody na to, że tak robić nie można, bo bo a/ się
    wyda b/ niemożliwym jest, aby dwie osoby usiadły na tym samym miejscu,
    tak jak niemożliwym jest, aby dwie osoby korzystały niezależnie z całego
    mieszkania samodzielnie.

> [...]
    > temu mnie w Krakowie też spotkał w jednym z hosteli, przyjeżdżam, a tam
    > informacja, 'ale ja mam zapisane, że pan anulował rezerwacje'.. Teraz

    To też nie na temat - anulowana rezerwacja to anulowana rezerwacja -
    choćby przez błąd systemu.

    > jeżdżę do Krakowa tylko do sieciówek, bo tam też robią overbookingi, ale
    > potrafią wyjść z twarzą.

    Ja bookuję przez booking i jeszcze się nie zdarzyło, aby coś na mnie nie
    czekało. Ale i nie korzystam z hoteli, tylko z kwater prywatnych.

    --
    Liwiusz

  • 129. Data: 2017-09-25 09:06:28
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-09-25 o 08:48, Tomasz Kaczanowski pisze:
    > Overbooking, to nie tylko

    Tak naprawdę przy przy OB nie mamy do czynienia z wynajmem jakiegoś
    miejsca, tylko z obietnicą przewozu na danej trasie. I czasem się nie
    udaje wykonać usługi, albo jest ona wykonywana inną drogą.

    --
    Liwiusz

  • 130. Data: 2017-09-25 10:16:34
    Od: ń <ń@ń.ń>