  • 1. Data: 2004-02-24 22:21:04
    Temat: Tak mi przyszło do głowy - prawa autorskie
    Od: "Magik" <w...@i...pl>

    Cześć
    mam do was takie może trochę nietypowe pytanie dotyczące praw autorskich.
    przegladajac dzisiaj aukcje na Allegro natrafiłem na kilka kursów szybkiego
    czytania, wszystkie oferują prawie to samo kazda z nich to program
    instalacyjny majacy ok 1.5 mega. sądze że są to takie same programy do nauki
    tylko minimalnie zmienione pod wzgledem wizualnym. I tu jest moje pytanie
    czy cos takiego jest legalne??? czy mozna kupić taki program i sprzedawać go
    jako swój??? dane w nim zawarte na pewno nie sa dorobkiem intelektualnym
    zadnego z sprzedających. lecz nawet gdyby były to nie moga oni chyba
    wartości naukowych "opatentować"??? czy np. mogę sobie stworzyc instrukcje
    do jakieegos programu i ja sprzedawać??

    pozdrawiam - Magik :)